به گزارش اکوایران؛ با نگاهی به بازار خودرو می‌توان گفت پرطرفدارهای سایپا هم امروز همانند ایران خودرویی روز پرنوسانی داشتند و با این شرایط در کنار رشد طعم افت قیمت را هم چشیدند.

 فعالان بازار خودرو معتقدند این روزها ترمز افزایش قیمت در بازار کشیده شده است و پس از چند روز افزایش قیمت خودروهای داخلی در مدار نزولی قرار گرفته‌اند.    

رصد بازار نشان می‌دهد امروز «کوییک دنده‌ایS» با کاهش 6 میلیونی در بازار به کانال 300 میلیونی‌ها بازگشت. از سوی دیگر «کوییک دنده‌ایR» رشدی 10 میلیونی را تجربه کرد.

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا صندوقدارSX»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR»، «کوییک دنده‌ایS» و «ساینا دنده‌ایS» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس اطلاعات قیمتی کارنامه، امروز «شاهینG» در بازار 690 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و نسبت روز گذشته افتی 5میلیونی را تجربه کرد. اما خانواده کوییک امروز در بازار با نوسان قیمت‌گذاری شدند و با این شرایط «کوییک‌R دنده‌ای» در بازار 396 میلیون تومان قیمت خورد و رشد 10میلیونی داشت «کوییک دنده‌ایS» هم در بازار با افت 6 میلیونی 399میلیون تومانی شد و تغییر کانال داد.

 از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان می‌دهد «تیبا صندوق‌دار» امروز 379 میلیون تومان قیمت خورد و یک میلیون افت قیمت را تجربه کرد، «تیبا 2 معمولی» هم 388 میلیون تومان قیمت‌گذاری رشد 3 میلیونی داشت. بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد «ساینا دنده‌ای S» هم امروز 408 میلیون تومان قیمت‌ خورد و افت یک میلیون تومانی داشت.

اکو 11