به گزارش اکوایران، آرامش امروز بازار در حالی رقم خورد که روز گذشته سمت و سویی خودروهای داخلی و مونتاژی افزایشی بود، اما ارزیابی بازار نشان می‌دهد امروز ایران خودرویی‌‌ها بدون تغییر در بازار قیمت‌گذاری شدند و سایپایی‌ها هم به تغییر در دو مدل بسنده کردند.

به گفته فعالان بازار خودرو ثبات در بازار خودروهای داخلی امروز با نرخ دلار در یک مسیر بود،‌ بطوریکه نرخ دلار ثابت بود و از شدت رشد قیمت سکه و طلا هم کاسته شده بود، عاملی که می‌توان گفت تا حدودی بر قیمت داخلی‌ها و مونتاژی‌ها اثرگذار بوده است.

براساس ارزیابی بازار در میان خودرو‌های مورد بررسی امروز تنها «کوییک دنده‌ایS» و «ساینا دنده‌ایS» در بازار افزایش قیمت داشتند و سایر خودروها بدون تغییر راهی بازار شدند و این تغییر هم به حدود دو تا سه میلیون می رسید.

قیمت محصولات ایران خودرو

گزارش سایت کارنامه و باما نشان می‌دهد در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «دنا پلاس6 دنده توربو»، «پژو207i اتوماتیک TU5P»، «هایما S7پلاس»، «تارا اتوماتV2»، «پژو پارس LX» مدل 1402 و «رانا پلاس» مورد ارزیابی قرار گرفت.

براساس گزارش خبرنگار اقتصادنیوز، «دنا پلاس6 دنده توربو» در بازار امروز 888 میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت. بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد «پژو 207 اتوماتیک TU5P» هم امروز بدون تغییر 860 میلیون تومانی ماند. به گزارش اقتصادنیوز، امروز «هایما S7پلاس» هم تغییر قیمت نداشت و یک میلیارد و 595 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. ارزیابی‌ها همچنین نشان می دهد امروز «تارا V2 اتومات» هم در بازار 885 میلیون تومان قیمت خورد و بدون تغییر ماند. «رانا پلاس» هم در بازار 626 میلیون تومانی ماند و  «پژو پارسLX» مدل 1402 هم در بازار 850 میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت.

اکو 25

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا، امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR» مدل 1402،«کوییک دنده‌ایS»، «کوییک اتوماتR»، «اطلس» و «ساینا دنده‌ایS» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس ارزیابی بازار امروز «شاهینG» در بازار 715 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و تغییر قیمت نداشت. در میان خانواده کوییک هم امروز شاهد نوسان جزئی قیمت بودیم، بطوریکه «کوییک‌R دنده‌ای» مدل 1402 در بازار 415 میلیون تومانی شد ، «کوییک‌R اتومات» هم بدون تغییر 531 میلیون تومانی ماند، اما در این میان «کوییک دنده‌ایS» در بازار رشدی 2 میلیونی 412 میلیون قیمت خورد. به گزارش اقتصادنیوز بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد «ساینا دنده‌ای S» هم در بازار 413 میلیون تومان قیمت‌‌ خورد و افزایشی 3 میلیونی داشت و «اطلس» هم در بازار بدون تغییر 515 میلیون تومان قیمت خورد.

کوییک