به گزارش اکوایران، جنگنده‌های اسراییل در حمله شب گذشته خود یکی دیگر از فرماندهان گروه فلسطینی جهاد اسلامی را مورد هدف قرار داد.

بنا بر گزارش الجزیره، گروه جهاد اسلامی ضمن تأیید شهادت علی حسن غالی، عضو شورای نظامی و فرمانده یگان موشکی گردان‌های قدس (شاخه نظامی جهاد اسلامی) در حمله موشکی شب گذشته  به خان‌یونس، اعلام کردترور فرماندهان، حملات موشکی به اسرائیل را متوقف نمی‌کند. جهاد اسلامی هم‌چنین هشدار داد که ادامه بمباران خانه‌های فلسطینیان در غزه منجر به تشدید حملات راکتی به تل‌آویو و مناطق مرکزی اراضی اشغالی خواهد شد.

علی حسن‌غالی، چهارمین عضو ارشد شورای نظامی گروه جهاد اسلامی است که طی ۷۲ ساعت اخیر توسط اسراییل ترور شده است.وزارت بهداشت فلسطین از افزایش شمار کشته‌شدگان حمله اسرائیل به نوار غزه به ۲۵ نفر خبر داد.

در همین شرایط، سخنگوی ارتش اسرائیل با اعلام حمله به ۱۵۴ نقطه در نوار غزه تایید کرد که گروه‌های  فلسطینی تا کنون ۵۰۷ راکت به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک کرده‌اند.

روزنامه یدیعوت احرونوت هم اعلام کرده در پی شلیک موشکی سنگین از سوی غزه به سمت تل آویو، ارتش اسرائیل برای اولین بار مجبور به فعالسازی سامانه «فلاخن داود» به منظور رهگیری و انهدام این موشک شد. منبع مذکور تاکید کرده که رهگیری این موشک با استفاده از سامانه فلاخن داوود یک میلیون دلار برای اسرائیل هزینه به دنبال داشته است.