به گزارش اکوایران، امپراتوری املاک و مستغلات دونالد ترامپ با خطر مواجه است.

به مدت 11 هفته، کار داخلی شرکت او در یک محاکمه در نیویورک مورد بحث قرار گرفته است. یک قاضی قبلاً متقاعد شده که ترامپ مرتکب فریبکاری شده است. او بعداً در مورد مجازات حکم صادر می‌کند.

به گزارش گاردین، شرکت‌های ترامپ ممکن است مجوزهای نیویورک خود را از دست بدهند و این امر باعث می‌شود که او نتواند تجارت املاک و مستغلات خود را اداره کند. او همچنین با جریمه هنگفتی روبرو است. وکلای ایالتی روز جمعه برای جریمه 370 میلیون دلاری شکایت کردند که می‌تواند شرکت را مجبور به فروش املاک خود کند.

مذاکرات پایانی قرار است روز پنجشنبه برگزار شود.

سه ماه گذشته به ترامپ و وکلای او فرصت داد تا در دادگاه در برابر اتهاماتی مبنی بر اغراق آمیز جلوه دادن دارایی خالص شرکت‌ها در اسناد دولتی از ترامپ دفاع کنند. در عوض، آنها تلاش کردند تا پرتره درخشانی را که ترامپ در 40 سال گذشته از خود کشیده است، حفظ کنند. داستانی که باعث شهرت ترامپ و در نهایت رسیدنش به کاخ سفید شد، می‌تواند منجر به سقوط شرکت او شود.

یک قضاوت سخت پیش از محاکمه، دادگاه را به نبردی دشوار برای تیم ترامپ تبدیل کرد. این حکم که در 26 سپتامبر، کمتر از یک هفته قبل از شروع محاکمه صادر شد، می‌گوید اسناد ارائه شده توسط دادستان‌ها نشان می‌دهد ترامپ مرتکب کلاهبرداری شده است. این حکم در حال حاضر توسط دادگاه استیناف در دست بررسی است، اما در صورت تایید، ترامپ مجوزهای تجاری خود را از دست می‌دهد و تجارت املاک و مستغلات او در نیویورک به شدت محدود می‌شود.