به گزارش اکوایران، ایلان ماسک ، مدیرعامل شرکت خودروسازی الکتریکی تسلا  روز چهارشنبه، یک روز پس از دیدار با دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری، گفت که به ترامپ یا جو بایدن، رئیس جمهور دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری امسال کمک مالی نخواهد کرد.

ترامپ آخر هفته با ماسک، یکی از ثروتمندترین افراد جهان در فلوریدا دیدار کرد. این در حالی است که او به دنبال به دست آوردن پول برای کمپین خود است.

به گزارش رویترز، ماسک در پستی در پلتفرم شبکه اجتماعی خود، ایکس گفت: «صرفاً برای شفاف‌سازی، من به هیچ یک از نامزدهای ریاست جمهوری ایالات متحده کمک مالی نمی‌کنم.»

در سال 2022، ماسک از آمریکایی‌ها خواست تا در انتخابات میان دوره‌ای ایالات متحده، کنگره جمهوری خواه را انتخاب کنند تا تعادلی بین آن‌ها و دموکرات‌های بایدن ایجاد کنند.

او در ایکس گفته است با وجود این که افراد بدون تابعیت آمریکا واجد شرایط رای دادن در انتخابات فدرال نیستند، بایدن مهاجران را تشویق می‌کند که به ایالات متحده بیایند تا بتوانند به دموکرات‌ها رای بدهند.

نیکی هیلی پس از سه‌شنبه بزرگ از رقابت‌های ریاست جمهوری حزب کنار رفت و به این ترتیب دونالد ترامپ رسما نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات خواهد بود.