به گزارش اکوایران، حزب الله لبنان عمیق‌ترین حمله خود به اسرائیل را با اهدافی در نزدیکی حیفا انجام داد. 

به نوشته المانیتور، جنبش حزب‌الله لبنان روز سه‌شنبه چندین پهپاد را به سمت پایگاه‌های نظامی اسرائیل در نزدیکی حیفا شلیک کرد. این حمله عمیق‌ترین حمله در داخل سرزمین‌های اشغالی از زمان آغاز درگیری‌های اسرائیل و حزب‌الله از آغاز جنگ غزه در ماه اکتبر محسوب می‌شود.

بر اساس بیانیه‌ حزب‌الله که توسط المنار منتشر شده «این حمله هوایی با استفاده از پهپادهای فریبنده و انفجاری مقر تیپ گولانی و واحد اغوز 621 مستقر در پادگان نظامی شراگا در شمال شهر اشغالی عکا را هدف قرار داده است».

ارتش اسرائیل در پستی در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد که پدافند هوایی این رژیم دو «هدف هوایی مشکوک» را بر فراز دریا در شمال  سرنگون کرده است. به گفته ارتش اسرائیل، این حمله ساعاتی پس از آن صورت می‌گیرد که حمله پهپاد اسرائیل به خودرویی در نزدیکی شهر عدلون در جنوب لبنان در اوایل روز سه‌شنبه اصابت کرد و به گفته ارتش اسرائیل، دو عضو حزب‌الله را هدف گرفت. ادعا شده حسین علی ازکول، عضو نیروهای دفاع هوایی و ساجد سرافند، یکی از نیروهای گروه نخبه رضوان این گروه هدف گرفته شده‌اند. 

از زمان آغاز جنگ غزه در ماه اکتبر، درگیری‌های روزانه بین حزب الله و ارتش اسرائیل ادامه دارد. این درگیری‌ها نگرانی‌ها بابت یک جنگ تمام عیار را افزایش داده است. اسرائیل در ماه گذشته چندین بار به منطقه بقاع شرقی، در عمق لبنان، حمله کرده است، در حالی که حزب الله حملات موشکی و پهپادی خود را به مراکز نظامی در شمال اسرائیل تشدید کرده است.