به گزارش اکوایران، قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا پس از گذشت تعطیلات، امروز یک کاهش کم‌سابقه را به ثبت رسانده است.

قیمت دلار امروز، ‌یکشنبه 26 شهریور ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با کاهش 8 تومانی نسبت به روز کاری قبل در سطح 41 هزار و 279 تومان قرار گرفته است. این میزان کاهش دلار تقریبا طی یک ماه اخیر بی‌سابقه بوده است.

همچنین قیمت یورو نیز امروز هم راستا با دلار با کاهش قابل توجه 264 تومانی در سطح 44 هزار و 18 تومان قرار گرفته است.

در همین راستا قیمت درهم امارات نیز با رقم 11 هزار و 240 تومان بر تابلو درج شده که تغییر محسوسی نسبت به روز گذشته نداشته است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب 37 هزار و 527 تومان، 40 هزار و 16 تومان و 10 هزار و 218 تومان درج شده است.

قیمت ارز توافقی

سایت کانون صرافان از 14 شهریور ماه تا به امروز همچنان از دسترس خارج است و بررسی تغییرات نرخ انواع ارز و انواع سکه بر مبنای قیمت‌های اعلامی این مرجع امکان‌پذیر نیست.

اما قیمت دلار امروز ‌در بازار آزاد یعنی قیمتی که بانک مرکزی آن را غیررسمی می‌خواند در سطح بالاتری نسبت به مرکز مبادله ارز و طلا قرار دارد؛ قیمت دلار در بازار آزاد با اختلاف تقریبا 8 هزار تومانی در کانال 49 هزار تومان قرار دارد.

قیمت سکه، نیم سکه و ربع سکه

در سایت اتحادیه طلا، سکه امامی با نوسان قابل توجهی همراه نبوده و همچنان در کانال 28 میلیون تومانی قرار دارد. امروز سکه امامی در سطح 28 میلیون و 200 هزار تومان قرار  گرفته است.

قیمت نیم سکه نیز در اتحادیه طلا معادل 15 میلیون و 300 هزار تومان و قیمت ربع سکه نیز معادل 10 میلیون و 350 هزار تومان اعلام شده است.