پیش از این هم برخی از مدیران شهری به انتقادهای اعضای شورا در فضای مجازی پاسخ‌های تندی داده بودند. یکی از این واکنش‌ها مربوط به توییت سوده نجفی، عضو شورای شهر تهران بود.

او در واکنش به انتشار عکس شهردار تهران در نماز عید فطر و تمسخر برخی از کاربران فضای مجازی نوشته بود: کسانی که عکس شهردار تهران در نماز عید فطر را تمسخر می‌کنند، قطعا بویی از ایمان نبرده‌اند و آخرت خود را خراب می‌کنند. ناکارآمد و ضعیف است و سر جایش قرار نگرفته. هر نقدی به او دارید درست، اما ورود به روابطش با خدا و تمسخر، گناهی نابخشودنی است.

محمدعلی الفت‌پور، رئیس وقت مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران هم در واکنش به سخنان دوپهلوی این عضو شورای شهر تهران نوشته بود: وقتی ناکارآمدترین و ضعیف‌ترین‌ها که ربطی به هیچ‌گونه مدیریتی ندارند، اظهارنظر می‌کنند.

توهین این مدیر شهری از سوی رئیس شورای شهر تهران پیگیری شد و او اعلام کرد که این مدیر شهری توبیخ کتبی شده است. هرچند که روز گذشته الفت‌پور حکم شهرداری منطقه ۱۵ را از زاکانی گرفت. روز گذشته مهدی چمران صحبتی از توبیخ و برخورد شهرداری با مدیر شهری نکرد. 

او مهدی قمی، مدیرعامل شرکت پیام رسا، از شرکت‌های تابعه شهرداری تهران را به دلیل اهانت به اعضای شورا در فضای مجازی از صحن شورا اخراج کرد. مهدی چمران، رئیس شورا، گفت که فردی که به‌صراحت به خود اجازه اهانت به اعضای شورا را می‌دهد، اجازه حضور در صحن شورا را ندارد. او در برابر گلایه نجفی درباره جمع‌آوری زباله از سطح شهر نوشته بود:‌ زباله جمع‌شدنی هست ولی چگونه می‌شود رذیله‌های اخلاقى بعضی از اعضای شورای شهر را که باعث ایجاد شبهه و ناکار‌آمد نشان‌دادن شهردار تهران و تضعیف جبهه انقلاب می‌شود، جمع کرد؟ گفته شد او این توییت را پاک کرده است.

ناصرامانی در گفت‌و‌گو با اکوایران از واکنش رییس شورا تشکر می‌کند و می‌گوید این نخستین بار نبود که یکی از مدیران شهری برخی از اعضا را مورد توهین و تمسخر قرار می‌دهد که این بار با واکنش رییس شورا مواجه شد و از پشت تریبون صحن وی را اخراج کرد.