اینترنت ایران صبح دچار اختلال شد، گزارش‌ نت‌بلاکس حاکی از این است که اینترنت ایران در صبح امروز با تجربه اختلال شدید به ۵۷ درصد سطح عادی کاهش پیدا کرده. این اختلال در شرایطی اتفاق افتاد که شرکت ارتباطات زیرساخت باز هم بعد از رفع اختلال و بازگشت شرایط به حالت طبیعی، خبر اختلال را تایید کرد و پیش از آن نسبت به بروز اختلال اطلاع‌رسانی نکرده بود.

عضو کمیسیون عمران مجلس از تصویب مصوبه‌ای خبر داده که بانک‌ها را برای پرداخت تسهیلات مسکن تحت فشار قرار می دهد. به گفته اقبال شاکری، اگر بانک‌ها تسهیلات ابلاغی مسکن را پرداخت نکنند، قدرت تسهیلات‌دهی آنها کاهش خواهد یافت.

آخرین گزارش سازمان ملی استاندارد از میزان رضایت مصرف‌کننده‌ها حاکی از این است که ماکارونی و مایع ظرفشویی در صدر رضایت مصرف‌کننده‌ها قرار دارند و خودرو در قعر جدول. گزارش منتشر شده از سوی سازمان ملی استاندارد، حاکی از این است که از بین گروه‌های کالایی مختلف، تجهیزات ارتباطی، لوازم خونگی، مبلمان و کفپوش‌ها و کالای منزل در خوشه اول قرار دارند که بیشترین رضایت را به دست آورده‌اند و خوشه ششم که کمترین رضایت مردمی را داشته شامل گروه‌های کالایی مثل دخانیات و وسایل نقلیه بوده است.

برخی فعالان حوزه کار از افزایش چراغ خاموش حقوق کارکنان دولت خبر می‌دهند. گفته می‌شود از حدود دو هفته پیش سازمان اداری و استخدامی ابلاغیه‌ای برای پرداخت پاداش یک میلیون تومانی به کارکنان دولت در مناسب‌های مذهبی داشته است. این اقدام در نظر بسیاری از فعالای حوزه کار به اصلاح چراغ خاموش حقوق کارکنان دولت معنی شده. در جریان امضای مصوبه مــزد ۱۴۰۲ به نمایندگان کارگری در شــورای عالی کار تعهد داده شده که اگر در طول سال، حقوق کارمندان دوباره افزایش پیدا کنه، به همان نسبت دستمزد کارگران هم افزایش خواهد یافت و حالا فعالان این حوزه منتظر هستند انجام این تعهد هستند.