مدیرعامل یکی از پلتفرم‌های داخلی امروز بازداشت و به قید وثیقه آزاد شد. به گزارش مرکز رسانه‌ای قوه قضائیه، اتهام مدیرعامل این مجموعه، تسهیل دسترسی به محتوای غیراخلاقی و فراهم کردن موجبات فساد از طریق بسترسازی و عدم نظارت به اشاعه فحشا بوده.

در روزی که آلودگی هوا، پایتخت را در وضعیت قرمز قرار داده شهردار تهران گفته: می‌خواهیم کمر قیمت مسکن را بشکنیم. زاکانی مسئولیت آلودگی هوا را نپذیرفته و گفته مسئولیت آلودگی هوا با شهرداری نیست.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس پیش‌بینی کرده که مصوبه همسان‌سازی حقوق بازنشسته‌ها به دلیل نبود منابع مالی در شورای نگهبان رد شود. پیش از این هم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با انتقاد از این مصوبه مجلس اعلام کرده بود که اگر مجلسی‌ها برای اجرایی کردن این مصوبه منابعی سراغ دارند، حتما به دولت اطلاع بدهند.

وزیر صنعت برای دومین بار در حدود یک ماه و نیم گذشته از آزاد شدن واردات لوازم خانگی دفاع کرده و گفته: وقتی ناترازی در ابعاد کیفی، کمی و تنوع برطرف می‌شود، دلیلی برای محدودیت واردات وجود ندارد.

ثبت نام خودروهای وارداتی شروع شد؛ متقاضیان فقط سه روز برای ثبت خودروی مورد نظر مهلت دارند. در این مرحله ۱۱ خودروی وارداتی عرضه شده و متقاضیان برای تعیین خودروی مورد نظر، تا پایان روز چهارشنبه، ۱۵ آذر ماه مهلت خواهند داشت.