رئیس سازمان خصوصی‌سازی خبر داده که از سال ۹۸ تاکنون، مجموع فروش اموال در راستای مولدسازی دارایی‌ها ۸.۹ هزار میلیارد تومان بوده که ۴ هزار میلیارد آن در سال جاری به فروش رفته. همچنین ارزش املاک مازاد شناسایی شده دولتی حدود ۱۳۰ هزار میلیارد تومان برآورد شده است.

سفارت ایران در عربستان بالاخره فعال شد. بعد از ۸ سال سرکنسول ایران در جده فعالیتش را به صورت رسمی شروع کرد.

واردات خودرو، چالش جدید اعضای کابینه. وزیر صمت مدت‌هاست که به مدافع واردات خودرو و لوازم خانگی تبدیل شده و اخیرا گفته که ارز واردات خودرو تامین است و در مقابل رییس سازمان برنامه و بودجه گفته اختصاص ۲ تا ۳ میلیارد دلار از منابع ارزی برای واردات خودرو به صلاح کشور نیست.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور از پیشنهاد نصب اجباری آنتی ویروس ایرانی که روز گذشته رونمایی شده، به شورای عالی فضای مجازی خبر داده.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفته، ۱۵ تا ۲۰ درصد آلودگی هوای تهران به دلیل زباله‌سوزی است.

کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۳ از کمیسیون تلفیق تایید گرفت و با ۲۱ رای مثبت اعضا به تصویب رسید.

عضو هیات رئیسه مجلس نسبت به سقوط اقتصادی طبقه متوسط هشدار داده. محسن پیرهادی گفته در ۶ سال ابتدایی دهه ۹۰ جمعیت زیر خط فقر با ۱۶ میلیون نفر ثابت بود اما در سال‌های ۹۷ و ۹۸ با رشدی بیش از ۲۷ درصدی نگران کننده شده و برآوردها از سال جاری هم نشان می‌دهد که جمعیت زیر خط فقر به ۲۸ میلیون نفر رسیده است.

۱۱ کیلو شمش طلا از یک کامیون کشف شد. کارکنان گمرک بازرگان موفق شده‌اند از یک کامیون پیش از خروج از کشور ۱۱ کیلو و ۶۸۱ گرم شمش طلا پیدا کنند.