مدیرعامل صندوق ملی مسکن گفته، قرار است اقساط ماهانه وام نهضت ملی مسکن در دو سال ابتدایی بازپرداخت به ۵ میلیون تومان کاهش پیدا کند. اقساط وام بعد از دو سال به‌صورت پلکانی افزایش خواهد یافت.

۱۰۰ روز از آغاز سال زراعی جدید گذشته اما هنوز دولت تکلیف خرید تضمینی گندم را مشخص نکرده است. البته پیش از این اعلام شده بود که شورای قیمت‌گذاری نرخ خرید تضمینی گندم برای امسال را ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومن برای هر کیلو تعیین کرده اما با وجود اینکه چند ماه از اعلام این خبر می‌گذرد اما هنوز نرخ خرید تضمینی گندم به صورت رسمی اعلام نشده.

به گفته سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس، اعضای این کمیسیون با افزایش ۲۵ درصدی متوسط حقوق شاغلان در لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ موافقت کرده‌اند. طبق مصوبه این کمیسیون و لایحه بودجه سال ۱۴۰۳، به طور متوسط ۳.۵ درصد حق عائله‌مندی به حقوق شاغلان اضافه میشه که این میزان برای حداقل‌بگیران بیشتر از شاغل هایی است که سقف حقوق را دریافت می‌کنن.

عضو هیئت مدیره کانون موسسات حمل‌ونقل ایران از افزایش ۳۰ تا ۵۰ درصدی هزینه‌های حمل کالا با تنش‌های دریای سرخ خبر داده.

نیروی دریایی آمریکا قایق‌های یمنی‌هایی که قصد داشتند سوار یک کشتی کانتینری در دریای سرخ شوند را منهدم کرده.

ثبت نام بسته اینترنت رایگانی که هفته پیش و همزمان با رسیدن خبر افزایش تعرفه‌های اینترنت وعده آن از سوی وزارت ارتباطات داده شده بود، از امروز فعال شده است.

شدت گرفتن جنگ روسیه و اوکراین در روزهای پایانی سال ۲۰۲۳. بعد از حمله سنگین روسیه به شهرهای اوکراین حالا مسکو کیف را به انجام یک حمله هوایی مرگبار در نزدیکی بلگورود متهم کرده است.