اعضای کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ با افزایش یک واحد درصدی مالیات بر ارزش افزوده در لایحه بودجه سال آینده موافقت کردند. سخنگوی سازمان امور مالیاتی به اکوایران گفته با افزایش یک درصدی مالیات بر ارزش افزوده، ۴۰ همت به درآمدهای دولت اضافه می‌شود.

بعد از خبر مجوز فروش ۱۲۰ هزار دستگاه خودرو به قیمتی نزدیک به بازار ایران خودرویی‌ها و سایپایی‌ها اطلاعیه داده و اعلام کردند که هنوز با درخواستشان موافقت نشده است.

رییس کمیسیون حمل و نقل اتاق بازرگانی ایران خبر داده که به جز ایتالیا به صورت محدود، بقیه کشورهای اروپایی به راننده‌های ترانزیت ایرانی ویزای ورود نمی‌دهند و این ممنوعیت به شکل‌گیری صف در مرزها منجر شده.

رییس پلیس راهور از پیشنهادی برای افزایش سه برابری رقم جرایم به طور متوسط خبر داده.

بانک مرکزی بخشنامه‌ای به شبکه بانکی ابلاغ کرده که براساس آن سقف اعطای تسهیلات خرد هم برای حقیقی‌ها یعنی (صاحبان مشاغل) و هم برای حقوقی ها بدون نیاز به ارائه گواهی تبصره یک ماده (۱۸۶) قانون مالیات‌های مستقیم افزایش پیدا کرده.

تولید مسکن در تهران رشد کرد و در کل کشور کاهش یافت. به گزارش مرکز آمار و بر اساس اطلاعات پروانه‌های ساختمانی صادر شده توسط شهرداری‌های کشور، در تابستان امسال، تعداد ۱۳ هزار و ۷۳۷ پروانه‌ واحد مسکونی توسط شهرداری تهران صادر شده که نسبت به بهار رشد ۴۳.۳ درصدی داشته است.