محسن اسلامی، سخنگوی ستاد انتخابات در کشور هم روز سه‌شنبه در نشستی که در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شده، گفته پنج پیام‌رسان داخلی یعنی گپ، سروش، بله، ایتا و آی‌گپ موظف شده‌اند که بستری مجازی برای تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی فراهم کنند.

شورای رقابت هم در روز سه‌شنبه و در جلسه ششصد و سی و سومِ خود بالاخره دستورالعمل تنظیم بازار خودروی سواری را مورد بررسی و اصلاح قرار داد. طبق این اصلاحیه، سازمان حمایت باید قیمت خودروها را محاسبه و به وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کند. خودروسازان هم در ادامه موظف هستند که براساس همان قیمت، خودروهای خود در بازار به فروش برسانند.

سیداحسان خاندوزی، وزیر اقتصاد کشور هم در جلسه‌ای در روز سه‌شنبه ۱۹ دی اعلام کرده که دولت قرار نیست خاکروبه‌ها را زیر فرش پنهان کند و در این دولت قرار نیست عده‌ای در حاشیه امن قرار بگیرند. او با اشاره به ماجرای فساد چای دبش، گفته است: چای دبش بابت ارزی که برای واردات دریافت کرده بود، پولش را پرداخته و اموال مردم، جایی نرفته است.

یکی از جنجالی‌ترین خبرهای سه‌شنبه ۱۹ دی ماه، بحث نان بود. در ابتدا، گفته شد که برخی از نانوایی‌ها مدعی شده‌اند براساس ابلاغیه اتحادیه نانوایان، هیچ شهروندی اجازه خرید بیش از ۴ نان با یک کارت بانکی را ندارد. بالاخره مسئولان در کشور ناچار شدند در این زمینه ورود کنند. به گفته محمد جلال، مجری طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان در وزارت اقتصاد، هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد و کسانی‌که چنین محدودیتی را در نظر می‌گیرند، کارشان به نوعی تخلف به شمار می‌آید.