رئیس کل بانک مرکزی از آغاز ضرب و عرضه سکه‌های جدید طلا بدون تاریخ و با طرح جدید خبر داده. محمدرضا فرزین گفته بانک مرکزی تلاش دارد که عرضه طلا به بازار، هم از طریق ضرب و عرضه سکه جدید در کنار سکه های موجود و هم از طریق مرکز مبادله ارز و طلا افزایش پیدا کند.

تولیدکنندگان فولاد به احسان خاندوزی وزیر اقتصاد نامه نوشته و گفته‌اند که مرکز مبادله ارز و طلا هنوز آماده تحویل گرفتن طلای وارداتی نیست و از وزیر خواستند که طبق روال گذشته طلای وارداتی در بورس فروخته شود.

معاون اول رئیس جمهور آیین‌نامه واردات خودروهای نو را ابلاغ کرد. بر اساس این آیین نامه، ورود و ترخیص خودروهای نو بدون داشتن ثبت سفارش و نیز بدون تعیین منشا ارز تخصیصی ممنوع و در حکم قاچاق است. همچنین طبق این آیین نامه ملاک نو بودن خودروهای کارکرده، کارکرد کمتر از ۹۹ کیلومتر و مدل کمتر از یک سال در نظر گرفته شده.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳ از تصویب افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارمندان دولت در این کمیسیون خبر داده. البته تصویب نهایی این افزایش ۲۰ درصدی نیازمند رای مثبت مجلسی ها در صحن علنی است.

حسین سلاح ورزی رییس اتاق بازرگانی ایران در گفتگو با اکوایران خبر برخی رسانه‌ها که از محاکمه او در دادگاه انقلاب به اتهام توهین به آیت‌الله خمینی و رهبری خبر می‌دهند را تایید کرده است.

رییس مرکز مطالعات و اطلاعات رفاه ایرانیان از ثبت ۶۰ هزار خونوار جدیدِ مشمول دریافت یارانه معیشتی خبر داده.

رییس سازمان استاندارد گفته ایران خوردرو برای تولید پژو پارس تا نیمه اسفندماه مجوز تولید دارد چرا که این خودرو نتونسته استانداردهای ۸۵ گانه را پاس کند.

امروز ۲۴ دی‌ماه، نیلوفر حامدی و الهه محمدی دو خبرنگار بازداشتی به صورت موقت آزاد شدند. دادگاه تجدید نظر استان تهران با تبدیل قرار الهه محمدی و نیلوفر حامدی دو خبرنگار بازداشتی به مبلغ هر کدام ۱۰ میلیارد تومان موافقت کرده است.