کمیته تخصصی مولدسازی دارایی های دولت ۳۵۸ ملک دولتی را مازاد اعلام کرده طبق گزارش این کمیته بیشترین ملک مازاد مربوط به وزارت نیرو با ۲۹۴ فقره آپارتمان در استان خوزستان است.اویل پرایس گزارش داده که اختلال کشتیرانی در دریای سرخ تجارت جهانی را تهدید می کند. «قطر انرژی» دومین صادرکننده بزرگ گاز طبیعی مایع در دنیا هم اعلام کرد کشتی‌های خودش را به دریای سرخ نمی‌فرستد.

تصویب‌نامه هیات وزیران درخصوص اصلاحاتی در کتاب مقررات صادرات و واردات و کاهش سود بازرگانی انواع خودروی سواری باحجم موتور ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ سی‌سی ابلاغ شد که طبق اون سود بازرگانی انواع خودروی سواری در این رده  از ۶۶ به ۵۱ درصد کاهش پیدا کرده.معاون اشتغال وزارت کار گفته: حدود ۱.۵ میلیون نفر از اتباع خارجی در ایران پروانه کار دارند و حضورشان قانونی است اما جمعیت افراد فاقد پروانه دو برابر این رقم برآورد می شود.

سخنگوی قوه قضاییه گفته پیش نویس اصلاح قانون جرایم رایانه‌ای در حفاظت از داده‌ها، سامانه‌های حیاتی، حساس و مهم مسئولیت کیفری ناشی از قصور و تقصیر در حفاظت از این سامانه‌ها و داده‌ها تهیه شده و امروز به رئیس قوه قضاییه تقدیم شده است.

وزیر ارتباطات گفته برای دریافت بسته اینترنت هدیه دولت تا آخر دی‌ماه فرصت هست و تاکنون ۳.۵ میلیون نفر برای دریافت این بسته اینترنتی ثبت‌نام کرده اند.