فرمانده مرزبانی فراجا از درگیری مسلحانه و ممانعت از ورود تیم تروریستی به کشور، خبر داده.

وحید عزیزی مدیرکل دفتر بازرسی، مبارزه با فرار مالیاتی و پول‌شویی سازمان امور مالیاتی گفته مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره یکی از بانک‌های عامل کشور که از پاسخ به استعلام اطلاعات تراکنش‌های بانکی توسط سازمان امور مالیاتی خودداری کرده بودند، ممنوع الخروج شده‌اند.

وزیر راه از راه اندازی سامانه خودنویس در این وزارتخانه خبر داده و گفته این سامانه بدون دریافت هیچ وجهی از موجر و مستاجر با هدف تنظیم قرارداد اجاره راه‌اندازی شده و تاکنون حدود ۶۰ هزار قرارداد با دریافت کد رهگیری ثبت شده.

گزارش نظارتی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نشان می‌دهد که بعد از ۱.۵ سال از اجرای طرح دارویار، هزینه تهیه دارو به دلایل متعددی برای بیماران بیش از ۲ برابر شده. در این گزارش اشاره شده که افزایش قیمت داروهای وارداتی خاص، نادر و صعب العلاج تا پایان سال ۱۴۰۱، بیش از ۴۲۰ درصد بوده.

وزیر جهاد کشاوررزی، نرخ خرید تضمینی گندم رو برای سال زراعی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳ کیلویی ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومن اعلام کرده.

سخنگوی سازمان امور مالیاتی گفته: ۶۰ درصد گلایه مردمی مربوط به عدم استفاده پزشکان از دستگاه کارت‌خوان است که در این راستا حدود ۳۶۰۰ تخلف پزشکان شناسایی شده.

جدیدترین گزارش وب‌سایت اسپید تست نشان می‌دهد در آخرین ماه ۲۰۲۳ میلادی میانه سرعت اینترنت موبایل جهان ۴۹.۲۵ و میانه سرعت اینترنت ثابت آن ۹۰.۹۳ مگابیت بر ثانیه بوده. این در حالی است که میانه سرعت اینترنت موبایل ایران ۳۱.۲۹ مگابیت بر ثانیه بوده و جایگاه اون نسبت به نوامبر با ۳ پله سقوط رده ۷۸ اعلام شده.

وزیر امور خارجه آمریکا در اجلاس داووس پاره کردن برجام را اشتباهی بزرگ خوانده.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست در مقابل گزینه بارورسازی برای مقابله با کاهش بارش‌ها گفته از نظر علمی بارورسازی ابر‌ها یک گزینه است اما بسیار گرون‌قیمت است و صرفه اقتصادی ندارد.

رییس سازمان توسعه تجارت خبر داده که امسال بیش از یک میلیارد یورو طلا وارد کشور شد که بخش قابل توجهی از آن برای رفع تعهد ارزی بوده.

رئیس مرکز ملی فضای مجازی دستورالعمل جدیدی را برای حفاظت از داده‌های مردم در سکوها و سامانه‌ها ابلاغ کرده.

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفته: طبق آخرین مصوبات مجامع بانک‌ها مجموعا ۱۴۰ هزار میلیارد بهبود کفایت سرمایه بانک‌های تحت مدیریت دولت تا پایان اسفند سال جاری اجرا می‌شود.