ظهر امروز رییس دولت، تهران رو به مقصد آنکارا ترک کرد و پیش از این سفر از هدفگذاری دولت برای ارتقای سطح روابط تجاری ایران و ترکیه به ۳۰ میلیارد دلاری خبر داد. در این سفر قرار است، هشتمین نشست شورای‌عالی همکاری‌های ایران و ترکیه به ریاست دو رئیس جمهور برگزار شود.

تنها چند روز بعد از کاهش سهمیه بنزین آزاد در کارت‌های هوشمند سوخت به ۱۰۰ لیتر در ماه، حالا خبرهایی درباره عرضه بنزین با نرخ سوم به گوش می‌رسد. خبرآنلاین گزارش داده که قرار است بنزین با نرخ سوم و قیمت هر لیتر ۸ هزار تومن عرضه شود.

سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی اعلام کرده که این سامانه برای انتخاب خودروی متقاضیانی که در اسفندماه سال گذشته ثبت نام کردند به مدت دو روز باز است.

رییس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگری کشور گفته به دلیل پایین بودن دستمزد، شاهد هستیم که کارگران سرکار نمی‌روند و به سمت مشاغل کاذب روی می‌آورند. به قولی کارگران دچار پدیده بیکاری ارادی می‌شوند.

رییس سازمان برنامه و بودجه امروز در جریان رسیدگی لایحه بودجه در مجلس در مخالفت با هزینه‌تراشی بدون پشتوانه منابع درآمدی از سوی نمایندگان مجلس،‌ اعلام کرد: تصمیمات نمایندگان در مجموع ۱۰۳ هزار میلیارد تومان هزینه ایجاد کرده که باعث ناترازی منابع هدفمندی یارانه‌ها می‌شود.

سخنگوی شورای نگهبان در واکنش به خبر رد صلاحیت حسن روحانی در انتخابات مجلس خبرگان گفته اسامی داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری هنوز به وزارت کشور اعلام نشده و رسانه‌ها از هرگونه گمانه‌زنی بپرهیزند. این در حالیست که ظهر امروز سایت حسن روحانی نوشته بود که شورای نگهبان صلاحیت روحانی را تائید نکرده. همچنین حسن روحانی هم عصر امروز درباره این موضوع بیانیه داد و رد صلاحیتش را تایید کرد.

شرکت ارتباطات زیرساخت از قطع مجدد فیبرنوری در کشور گرجستان خبر داد و اختلال اینترنت در داخل کشور را ناشی از این قطعی اعلام کرده.

یک هواپیمای ترابری نظامی روسیه در منطقه بلگورود جنوبی در مرز اوکراین سقوط کرده و وزارت دفاع روسیه اعلام کرده دست کم ۶۵ اسیر جنگی اوکراینی که در این پرواز بودند و کشته شدند اما ستاد کل اوکراین اعلام کرده که این هواپیما در حال انتقال موشک برای سامانه‌های دفاع هوایی اس -۳۰۰ روسیه بوده.