ابراهیم رئیسی در شورای عالی مسکن، گفته ساخت واحدهای مسکونی از سوی بانک‌ها، فعالیت تجاری است و منابع صرف شده در این بخش نباید جزو تسهیلات تکلیفی بانک‌ها لحاظ شود.

مدیرعامل صندوق توسعه ملی گفته، با کشورهای روسیه، قزاقستان، عمان و قطر برای همکاری‌های صندوق توسعه ملی و صندوق‌های ثروت این کشورها مذاکراتی انجام شده‌ تا سرمایه‌گذاری‌های مشترک با هم داشته باشیم.

دفتر صنایع شیمیایی و پلیمری وزارت صمت شرایط خرید لاستیک دولتی را اعلام کرده، که سالانه به هر کد ملی، شماره شاسی و شماره موتور برای تایر رینگ ۱۳ و ۱۴، چهار حلقه لاستیک داده خواهد شد.

رئیس انجمن واردکنندگان موبایل درباره ماجرای کوروش کمپانی و فروش موبایل‌های آیفون با قیمت‌های پایین گفته که این شرکت اصلا مجوز واردات آیفون نداشته و از طریق شرکت‌های واردکننده داخلی موبایل‌ها را تهیه کرده و می‌فروخته است. به گفته مهدی اسدی در گذشته هم دو مرتبه دفتر این شرکت پلمب شده بوده که بنا به دلایلی مجددا باز شده.

سازمان ملی استاندارد ایران، اعلام کرده که مجمع بین‌المللی نهادهای تایید صلاحیت از حدود ۴ سال پیش یعنی سال ۱۳۹۸ تاکنون با وجود مکاتبات مکرر، از صدور حق عضویت ایران به بهانه تحریم‌ها امتناع می‌کند. این سازمان گزارش داده که با وجود پیگیری‌های مکرر جهت صدور صورتحساب حق عضویت، نهایتا رئیس مجمع اعلام کرده که «به خاطر تحریم‌های آمریکا قادر به صدور صورتحساب نیستند.»

وزیر راه و شهرسازی از راه‌اندازی سامانه ویژه فروش بلیت هواپیما در روزهای آینده خبر داده و گفته در پروازهای داخلی باید قیمت‌های مصوب رعایت شود.