بعد از اینکه یکی از نماینده‌های مجلس گفت مطلع شده که با ورود ابراهیم رئیسی به موضوع ارز مسافرتی، توزیع این رانت ناعادلانه متوقف می‌شود، اما سیاست بانک مرکزی در زمینه تخصیص ارز مسافری تغییری نکرده و فروش ارز مسافری هوایی به متقاضیان همچنان ادامه دارد.

مجلس امروز به دولت مجوز داد تا به صورت علی‌الحساب از منابع بودجه در فروردین و اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ هزینه کند.

بانک مرکزی اعلام کرده که از ابتدای امسال تاکنون برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی مجموعا ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار ارز تامین و پرداخت شده. این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشدی ۲۶ درصدی داشته.

سخنگوی شورا نگهبان اعلام کرده که این شورا دو روز است که لایحه حجاب و عفاف را دریافت کرده و لایحه حجاب و عفاف در نوبت رسیدگی است.

نماینده کارگران در شورای عالی کار با اشاره به اختلاف نظر گروه کارفرمایی و کارگری در خصوص رقم سبد معیشت خانوار کارگری، گفته روی کلیات سبد معیشت توافق شده اما رقمی که کارگران برای سبد به دست آوردن ۱۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و رقمی که کارفرماها استخراج کردند ۱۴ میلیون تومان است.

محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور تصویب‌نامه واگذاری ۸۰ درصد از سهام پرسپولیس برای رد دیون دولت رو به وزارتخانه‌های اقتصاد، تعاون و ورزش ابلاغ کرد.

مرحله اصلی رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۴ ایران، چین و روسیه فردا شروع می‌شود.  

رئیس فراکسیون کارگری مجلس گفته: با توجه به اینکه حقوق کارمندا در سال آینده حدود ۴۰ درصد افزایش پیدا می‌کند، انتظار این است که حقوق کارگران هم رشدی ۵۰ درصدی برای سال آینده داشته باشد.

آزادراه منجیل-رودبار به طول ۸.۲ کیلومتر با حضور معاون اجرایی دولت و وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد. مسیر رفت این آزادراه، مسیر جدید و به گفته وزیر راه و شهرسازی، برای اینکه اشتغال و کسب و کار مردم منطقه به خطر نیفتد مسیر برگشت همون مسیر سابق باقی می‌ماند.

امروز تصاویری از صف طولانی خرید گوشت دولتی در فضای مجازی دست به دست شد که نشان می‌داد، مردم برای خرید گوشت در صفی طولانی و ساعت‌ها به انتظار ایستادند. برخی سایت‌های خبری نوشتند که مردم برای خرید گوشت بیش از ۱۰ ساعت در صف معطل بودند.