به گزارش اکوایران، امروز سه‌شنبه هفتم فروردین‌ماه ۱۴۰۳، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس به تهران آمد و با حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران در تهران دیدار کرد. این نخستین دیدار آن‌ها پس از تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل مبنی بر ضرورت آتش‌بس فوری در غزه بود و همچنین ششمین دیدار آن‌ها پس از آغاز جنگ در غزه.

این روز، سومین روزِ کاریِ بازارهای مالی در سال جدید هم بود که البته برای بورس، چندان مطلوب نبود. اولین روز منفیِ بورس در سال جدید به ثبت رسید. بازار سکه بدون تغییر نسبت به روز گذشته بسته شد. دلار کاهش ۳۰۰ تومانی نسبت به روز گذشته و طلا هم اندکی کاهش را نسبت به روز گذشته تجربه کرد.

در این روز، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه طی سخنانی، به نوعی و در لفافه، ادعای آمریکا را مبنی بر اینکه حمله تروریستی در مسکو از طرف گروه داعش بوده، رد کرد. او معتقد است دست‌هایی پشت پرده این حمله بوده و کسانی دستور این حمله را داده‌اند که باید مشخص شود.

در نهایت، یکی از چهره‌های خبرساز این روز هم دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا و همچنین نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری در این کشور بود. نام او به فهرست ۵۰۰ میلیاردر برتر جهان در فهرست ثروتمندان بلومبرگ قرار گرفت. به این ترتیب او اکنون جزو یکی از ابرثروتمندان جهان است.