خبرها از بازار موبایل حاکی از اینه که به دلیل افزایش قابل توجه نرخ دلار در بازار غیررسمی، فروشندگان موبایل، فروش آیفون بویژه آیفون ۱۳ پرومکس را متوقف کردند.

از هفته گذشته خبرهایی درباره افزایش قیمت کارخونه‌ای خودروها به گوش می‌رسد. مهر خبر داده که قیمت‌های جدید خودروها محاسبه شده و قبل عید به وزارت صنعت رفته تا طبق دستورالعمل شورای رقابت، این وزارتخانه به عنوان تنظیم‌گر فنی بازار خودروها، قیمت‌های جدید را اعلام کند.

رئیس شورای شهر تهران با انتقاد نسبت به ممانعت از ورود واگن‌های مترو و اتوبوس‌های برقی وارداتی از چین به داخل کشور گفته: متاسفانه فردی که در وزارت کشور مسئولیت دارد برای ورود واگن‌ها و اتوبوس‌ها چالش ایجاد کرده.

هفدهمین جلسه حراج حضوری شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ایران در ۲۶ فروردین‌ماه برگزار می‌شود.

بانک مرکزی در بخشنامه‌ای به واردکننده‌ها اعلام کرده در صورت عدم رعایت قیمت مصوب و توزیع کالاهای وارداتی، مطابق ماده ۱۰ قانون تعزیرات حکومتی به عنوان متعهد ارزی به تعزیرات معرفی می‌شوند.

معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری از صدور احکام افزایش ۲۰ درصدی سال ۱۴۰۳ بازنشستگان و وظیفه‌بگیران این صندوق ناشی از تصویب‌نامه هیات وزیران خبر داده.

رییس بنیاد مسکن از نهایی شدن ورود فناوری‌های نوین ساخت مسکن به کشور خبر داد و گفت: این فناوری‌ها عمدتاً اروپایی است و با چینی‌ها مذاکره‌ای نشده.

مدیرعامل شرکت توانیر از ممنوعیت تبلیغ کولرهای گازی براساس مصوبه شورای عالی انرژی خبر داده.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفته که براساس توافقات صورت گرفته با دو وزارتخانه بهداشت و ارتباطات انتقال دارو از داروخانه به بیمار توسط پلتفرم‌های اینترنتی انجام می‌شود یعنی پلتفرم‌ها رابطی بین مردم و داروخانه برای تهیه دارو خواهند شد.

فرماندهی انتظامی در تازه‌ترین اطلاعیه‌ای که با موضوع عفاف و حجاب منتشر کرده، خواستار رعایت هنجارهای دینی و اخلاقی از سوی مردم شده و از برخورد جدی و قانونی با افراد هنجارگریز خبر داده.