رئیس مرکز ملی بهبود و محیط کسب‌وکار وزارت اقتصاد اعلام کرده که فروش و توزیع دارو از طریق سکوهای اینترنتی به‌طور رسمی از ماه آینده شروع می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهارستان از دستگیری یک عضو شورای نسیم‌شهر به همراه شهردار، به اتهام فساد مالی، دریافت و پرداخت رشوه خبر داده.

داده‌های شرکت ورتکسا نشان می‌دهد صادرات نفت ایران در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۴، به بالاترین سطح در ۶ سال گذشته رسیده. فایننشیال تایمز با استناد به گزارش شرکت ورتکسا نوشته، میانگین صادرات روزانه نفت ایران طی این مدت، ۱.۵۶ میلیون بشکه بود که تقریبا همه آن به چین ارسال شد و حدود ۳۵ میلیارد دلار درآمد برای ایران به همراه داشته.

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی از تایید صلاحیت متقاضیان خرید سهام شرکت‌های استقلال و پرسپولیس خبر داد.

معاون ستاد نوسازی ناوگان نوسازی و اسقاط خودروهای فرسوده گفته برای اولین بار شماره‌گذاری وسایل نقلیه اعم از وارداتی و تولید داخل طبق قانون ساماندهی خودرو، منوط به پرداخت عوارض شده.

بنا بر اعلام سازمان امور مالیاتی، در سال گذشته ۸۰۵ هزار و ۹۲۲ میلیارد تومن درآمد مالیاتی وصول شد که این رقم تحقق ۱۰۸ درصدی رو نسبت به بودجه مصوب رقم زده.

وزیر امور خارجه در نشست عالی‌رتبه شورای امنیت سازمان ملل متحد، طرحی شش ماده‌ای رو برای مسأله فلسطین پیشنهاد داد.

معاون اول، حقوق گمرکی و مالیات بر ارزش افزوده کالاهای اساسی شامل «گندم، برنج، شکر خام، روغن خام، دانه‌های روغنی، کنجاله سویا، جو، حبوبات، گوشت قرمز و گوشت مرغ» را به میزان یک درصد ابلاغ کرد.

بیانیه واحد اطلاع‌رسانی امنیتی عراق، حاکی از اینه که کمیته‌ای عالی و فنی و تخصصی برای تعیین علل انفجار و آتش سوزی در محل و اطراف منطقه حادثه تشکیل شده. بررسی اطلاعات و داده‌های اولیه و دقت نظر در مواضع و بیانیه‌های رسمی، نشان می‌دهد هیچ گونه فعالیت هوایی یا اقدام نظامی در سراسر استان بابل وجود نداشته. ضمن اینکه گزارش فرماندهی دفاع هوایی نیز با تلاش‌های فنی و بررسی و شناسایی رادارها به این نتیجه رسیده که هیچ پهپاد یا جنگنده‌ای در حریم هوایی استان بابل قبل یا هنگام وقوع انفجار وجود نداشته.

خانه صمت در نامه‌ای به مجلس با انتقاد از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها به جای شنبه اعلام کرده، میزان ساعت کاری ۴۴ ساعت در هفته است و اگر یک روز تعطیل به ایام کاری اضافه شود، مزد کارکنان و کارگران هم ۱۰ درصد کاهش پیدا می‌کند.