بعد از اینکه ۱۰ روز پیش اولین قطار چین به سمت ایران حرکت کرد، فردا اولین قطار از ایران به چین می‌رود. 

عباس علی‌آبادی درباره دلیل قطع ثبت سفارش واردات خودروهای سواری و قطعات یدکی گفته، منع قانونی برای ثبت سفارش خودروهای وارداتی وجود ندارد، مشکل مقطعی است و قطعا حل می‌شود.

با گذشت سه روز از تصویب آیین‌نامه واردات خودروهای کارکرده در هیات دولت، هنوز تکلیف تعرفه واردات این خودروها مشخص نیست. معاون وزیر صمت گفته ترجیح ما این است که تعرفه‌های فعلی برای واردات خودروهای کارکرده تصویب شود ولی هنوز در کارگروه‌های تخصصی در مورد تعرفه این خودروها به جمع بندی نرسیدیم.

شرکت توزیع برق از تهرانی‌ها خواسته با ورود موج جدید گرما به کشور، برای جلوگیری از بروز اختلال در تامین برق، مصرف رو حداقل ۱۰ درصد کاهش دهند.

امروز مسعود پزشکیان رییس دولت چهاردهم به اتاق بازرگانی ایران رفت، صمد حسن‌زاده، رئیس اتاق ایران در این دیدار از مسعود پزشکیان خواست در دولت جدید بهبود فضای کسب‌وکار و روابط بین‌المللی در اولویت قرار داشته باشد. رییس جمهور هم در جمع فعالان اقتصادی به آنها توصیه کرد که کسب‌وکارها را از تهران بیرون ببرند و به دریا نزدیک شوند.

وزیر ارتباطات در شبکه اجتماعی ایرانی خودش نوشته که پیشرفت شبکه ملّی اطلاعات از حدود ۲۰ درصد در ابتدای دولت سیزدهم به حدود ۶۴ درصد رسیده است.