او با اشاره به مشکلاتی که بعد از اجرای طرح دارویار ایجاد شده، نسبت به حذف ارز ترجیحی تجهیزات پزشکی، ابراز نگرانی کرد. 

علی باقری به عنوان عضو جدید و دبیر شورای راهبردی روابط خارجی معرفی شد.

صبح امروز شنبه در مراسم تودیع «سید عباس عراقچی»، دبیر سابق شورا، «علی باقری کنی» به عنوان عضو جدید و دبیر شورای راهبردی روابط خارجی معرفی و از تلاش‌های عراقچی در دوران تصدی دبیری شورا تقدیر شد.

محمدرضا عارف، معاون اول رئیس جمهور در نخستین اجلاس روسای دانشگاه‌ها، موسسات آموزش عالی و فناوری کشور در دولت چهاردهم گفته که اکنون ۵ یا ۶ دانشگاه‌ ما در رتبه‌های زیر ۵۰۰ دانشگاه های برتر جهان هستند اما در پایان برنامه توسعه باید حداقل ۲۰ دانشگاه ما در این جمع باشند. 

معاون اول رئیس جمهور خبر داده که تراز تجاری در سال گذشته ۱۷ میلیارد دلار منفی بوده و اکنون که در میانه سال هستیم با کسری بودجه مواجه هستیم.

قادر معصومی خانقاه، مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس و اوراق بهادار از موافقت بانک مرکزی با واریز ۱۰ همت از شبکه بانکی برای حمایت از بازار سرمایه خبر داده است. 

مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس و اوراق بهادار گفته که صندوق توسعه بازار سرمایه ۵ همت اوراق تبعی تامین مالی رو برای تجهیز منابع با مشارکت صندوق‌ها، نهادها و شرکت‌های حاضر در بازار سرمایه منتشر کرد که بیش از  ۴ همت آن به فروش رفت.

سید احمد مقدسی، رئیس انجمن صنفی گاوداران از افزایش قیمت شیر خبر داده و گفته که طبق مذاکرات با وزیر جهاد، قیمت جدید شیر خام در روزهای آتی ابلاغ می‌شود. 

آخرین بار قیمت شیر خام اردیبشهت ۱۴۰۲ تغییر کرد و به ۱۵ هزار تومان رسید، نرخ جدید مصوب ۳ هزار تومان بالا رفته و به ۱۸ هزار تومان رسیده است. 

نخستین نشست خبری مسعود پزشکیان، رئیس جمهور با اصحاب رسانه ساعت ۱۵ روز دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ در محل سالن اجلاس سران برگزار می‌شود. 

نخستین نشست مشترک سخنگویان دولت، قوه قضاییه و مجلس در دولت چهاردهم صبح امروز شنبه ۲۴ شهریور به میزبانی فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت برگزار شد.

سخنگویان سه قوه بر هماهنگی و ارتباط با یکدیگر و تلاش برای احیا و انعکاس گفتکمان وفاق ملی تاکید کردند. 

شاهین مستوفی، رئیس مرکز بازرسی، مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی سازمان امور مالیاتی کشور خبر داده که تعداد ۶۴ مودی معدنی دارای کتمان فروش بودند که جمع مبالغ مالیات تشخیصی برای آنها نسبت به مبلغ مالیات ابرازی، بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان افزایش داشته است. 

مهران محرمیان، معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی در یک برنامه تلویزیونی گفته که شبکه بانکی ابزار چک تضمینی را جایگزین چک رمزدار کرده و چک رمزدار به تدریج از شبکه بانکی حذف می‌شود.  

محرمیان خبر داده که چک رمزدار با یک زمانبندی اعلامی حذف می‌شود و وقتی مردم چک تضمین شده را از شبکه بانکی دریافت می‌کنند گیرنده چک بانکی تضمین شده می‌تواند در همان لحظه از همه ابزارها مثل برنامه‌های هوشمند، خود پردازها، روش‌های پیامکی، اینترنت بانک و موبایل بانک، برای استعلام چک استفاده کنه و از اصالت چک مطلع شود. 

ستار شیرعالی معاون اقتصادی سازمان بازرسی درباره مسدود شدن سپرده متقاضی وام تا پایان تسویه، از سوی بانک قرض الحسنه مهر ایران طی نامه‌ای به وزیر اقتصاد تاکید کرده که اخذ یا ضبط هرگونه سپرده به عنوان وثیقه نقدی به هر عنوان قبل یا بعد از اعطای تسهیلات توسط بانک و موسسه اعتباری غیر بانکی ممنوع است. 

شیرعالی خطاب به وزیر اقتصاد گفته اقدامات اصلاحی لازم مبنی بر اجرای صحیح قوانین و مقررات بانک مرکزی و کاهش نارضایتی متقاضیان و آزادسازی سپرده‌ها  انجام شود و نتیجه ظرف ۱۰ روز به این سازمان منعکس شود. 

هفدهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ از طریق سامانه معاملات مرکز مبادله طلا و ارز برگزار می‌شود و انواع سکه شامل تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ۱۳۸۶ بانک مرکزی و بدون بسته بندی به حراج گذاشته می‌شود. در شانزدهمین حراج سکه طلا  ۲۵ هزار و ۷۰۴ قطعه انواع سکه طلا به فروش رسیده بود که هر قطعه سکه تمام ۴۱ میلیون و ۹۸ هزار تومان  قیمت خورد.

عبدالمجید اجتهادی، مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی خبر داده که سه هزار و ۷۰۰ تن چای دبش در مزایده‌های این سازمان در استان‌های مختلف به فروش رفت و ۱۸ هزار تن هنوز باقی مانده است.

او گفته که چای دبش در انبار استان‌های هرمزگان، تهران، البرز و میزان محدود در کرمانشاه نگهداری می‌شود.

روزنامه العربی الجدید امروز شنبه خبر داده که وزیر خارجه مصر در سفری قرار است که به ایران بیاید. 

براساس گزارش این روزنامه، بدر احمد محمد عبدالعاطی طی چند روز آینده به ایران سفر خواهد کرد.