«میخائیل میشوستین» نخست وزیر روسیه در راس هیاتی از مسئولان روسی و روسای سازمان‌های اقتصادی روسیه به ایران سفر کرده است. معاون اول رییس جمهوری در این خصوص توضیح داده که ۱۳ سند همکاری در این سفر باید توسط رؤسای کمیسیون‌های مشترک ایرانی و روسی نهایی شود. 

بعد از آنکه انجمن تولیدکنندگان و واردکنندگان برنج در نامه‌ای به معاون اول از رسوب برنج در گمرکات کشور و افزایش قیمت آن در بازار داخل، خبر داد، علیرضا شاه‌میرزایی معاون تجارت و خدمات وزارت صمت در نامه‌ای به دبیر ستاد تنظیم بازار کشور، خواستار رسیدگی به موضوع رسوب برنج‌های وارداتی شد. 

مدیرعامل سازمان اموال تملیکی از فروش اموال و دارایی‌های شرکت کوروش کمپانی و عرضه چهار هزار میلیارد تومن کالا در مزایده جدید این سازمان خبر داد. به گفته عبدالمجید اجتهادی، عوائد فروش اموال کوروش کمپانی با نظر مقام قضایی به مال‌باختگان داده می‌شود.  

ایسنا گزارش داده که طبق آمارهای بانک مرکزی در پنج ماهه نخست امسال میزان تسهیلات امهالی شبکه بانکی کشور به ۴۸ هزار و ۵۹۴ میلیارد تومان رسیده. 

بانک مرکزی خبر داده که از ابتدای فروردین ماه تا ۷ مهر، ۲۵ میلیارد و ۵۲۳ میلیون دلار ارز برای صنایع تامین شده و صنعت خودرو با تخصیص ۴.۳ میلیارد دلار بیشترین ارز را گرفته و در مقابل صنعت منسوجات و پوشاک کمتر از سایر صنایع ارز دریافت کرده. 

رویترز گزارش داده که گروه فلسطینی حماس اعلام کرده فتح شریف ابوالامین رهبر این جنبش در لبنان به همراه همسر، پسر و دخترش در حمله‌ اسرائیلی‌ها ترور شده‌اند.