به گزارش اکوایران، قیمت طلا در تمام روزهای هفته ای که گذشت صعودی به جز امروز که آخرین روز معاملاتی هفته نیز به حساب می آمد. با این حساب طلا در هفته ای که گذشت نزدیک به 1.6 درصد رشد قیمت را به ثبت رساند تا بهترین هفته طلا در سه ماه گذشته به ثبت برسد.

این اتفاق پس از این افتاد که انتشار گزارش تورم آمریکا معامله گران و فعالان بازار را متقاعد کرد که توقف افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو نزدیک خواهد بود. البته هنوز هم از نظر بازارها احتمال افزایش نرخ بهره در نشست پیش روی فدرال رزرو بالا است. تورم آمریکا پایین ترین رشد سالانه خود در دو سال اخیر را به ثبت رساند و به سمت محدوده هدف بانک مرکزی آمریکا نزدیک تر شد.

امروز همچنین قیمت بیت کوین کاهش شدیدی داشت و نزدیک به 5 درصد از ارزش بزرگ ترین رمزارز جهان کاهش پیدا کرد. امروز در حالی بیت کوین در میانه کانال 31 هزار دلاری کار خود را شروع کرده بود برای ساعاتی حتی بیت کوین وارد کانال 29 هزار دلاری هم شد هر چند در انتهای روز به کانال 30 هزار دلاری بازگشت.

اتریوم نیز امروز مانند بیت کوین ریزش قیمتی شدیدی داشت و نزدیک به 4.3 درصد از قیمت خود را از دست داد تا به محدوده قیمتی 1912 دلار سقوط کند.