به گزارش اکوایران، کامرون و تایلر وینکلِووس با سرمایه‌گذاری بیت‌کوین‌هایی به ارزش 4/5 میلیون دلار برای حمایت از باشگاه فوتبال رئال بِدفورد انگلستان، به عنوان صاحبان جدید این باشگاه فوتبال معرفی شدند.

به نوشته کوین‌ تلگراف، این دو برادر دوقلو این سرمایه‌گذاری را از طریق شرکت خود موسوم به «ویکلووس کپیتال» انجام داده‌اند. این سرمایه برای ایجاد یک صندوق بیت‌کوین برای باشگاه رئال بِدفورد استفاده خواهد شد.

باشگاه فوتبال یادشده در اصل متعلق به «پیتر مک‌کورمک» - پادکستر بیت‌کوین - است و اکنون برادران ویکلووس نیز به صاحبان مشترک این باشگاه تبدیل شده‌اند. آقای مک‌کورمک رویای این را دارد که رئال بدفورد به لیگ برتر جزیره صعود کند.

مک‌کورمک همچنین اعلام کرده هدف از ایجاد صندوق بیت‌کوین این است که باشگاه در برابر کاهش ارزش ارزهای سنتی محافظت شود. او گفته این سرمایه به توسعه یک مرکز تمرین جدید و حمایت ادامه‌دار از فوتبال دختران و جوانان اختصاص خواهد یافت.

آقای مک‌کورمک در سال 2021 باشگاه فوتبال رئال بدفورد را که در بدفورد انگلستان - شهر زادگاه او - قرار دارد، خریداری کرد. جمعیت این شهر کمتر از 200 هزار نفر است.

هدف جاه‌طلبانه پیتر مک‌کورمک صعود تیمش به لیگ برتر انگلستان و بازی در کنار باشگاه‌‎های بزرگی مانند منچستر یونایتد و چلسی است. باشگاه رئال بدفورد امکان خرید بلیت بازی‌ها و همچنین حمایت مالی از این باشگاه از طریق بیت‌کوین را فراهم کرده است.

تازه‌ترین قیمت بیت‌کوین و اتریوم

بر اساس داده‌های سایت اینوستینگ، قیمت بیت‌کوین در روز شنبه (25 فروردین) از 63 هزار و 770 دلار تا 67 هزار و 921 دلار نوسان داشته است. این رمزارز تا حدود ساعت 11 شب به وقت ایران، نزدیک به 64 هزار دلار معامله شده است. تغییر قیمت بیت‌کوین در 24 ساعت گذشته منفی بوده و قیمت آن حدود 3 هزار دلار کاهش یافته است.

ارزش معاملات بزرگ‌ترین ارز دیجیتال در 24 ساعت گذشته 35/25 میلیارد دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته گذشته حدود 6 درصد کاهش یافته است.

همچنین قیمت اتریوم در همین روز از 2 هزار و 943 دلار تا 3 هزار و 296 دلار نوسان داشته است. این رمزارز تا حدود ساعت 11 شب به وقت ایران، نزدیک به 3 هزار دلار معامله شده است.

تغییر قیمت اتریوم در 24 ساعت گذشته منفی بوده و قیمت آن حدود 260 دلار کاهش یافته است. حجم معاملات این ارز دیجیتال در 24 ساعت گذشته 19/14 میلیارد دلار بوده و ارزش آن نسبت به یک هفته گذشته حدود 9 درصد کاهش یافته است.