به گزارش اکوایران، سفارت ایران در بیروت گفت حمله روز جمعه اسرائیل «قوانین بازی را تغییر می‌دهد» و هشدار داد که اسرائیل «مجازات» خواهد شد.

سفارت ایران در ایکس (توئیتر سابق) نوشت: «رژیم اسرائیل یک بار دیگر مرتکب قتل عام خونین می‌شود، محله‌های مسکونی پرجمعیت را هدف قرار می‌دهد، و توجیهات نادرستی برای تلاش برای سرپوش گذاشتن بر جنایات وحشیانه خود ارائه می‌کند.»

وی افزود: «شکی نیست که این جنایت مذموم و رفتار بی‌ملاحظه تشدید شدیدی است که قواعد بازی را تغییر می‌دهد و عامل آن به مجازات مناسبی خواهد رسید.»

در همین شرایط، علی هاشم، خبرنگار الجزیره گفت: «طبق برداشت من و پس از چندین گفتگو، جناب آقای هاشم صفی الدین [از مقامات سیاسی ارشد حزب‌الله] در سلامت کامل به سر می‌برند.»

او افزود: «اما در مورد سید حسن نصرالله هیچ اطلاعاتی وجود ندارد، زیرا امنیت او برای حزب الله و محورها یک موضوع امنیتی بالاست و تکذیب یا تایید آن انجام نمی شود مگر در صورت تصمیم فرماندهی .»

باراک راوید، خبرنگار آکسیوس نیز در توئیتی مدعی شد: «نشانه‌هایی وجود دارد که نصرالله در مجموعه‌ای که مورد حمله قرار گرفت، بوده است. کسانی که آنجا بودند، شانس بسیار کمی برای زنده ماندن دارند.»

در همین حال، وزارت بهداشت لبنان اعلام کرد در حملات هوایی اسرائیل به حومه جنوبی بیروت دست کم دو نفر کشته و 76 نفر زخمی شدند.

این وزارتخانه افزود که این یک شمارش اولیه تلفات است. امدادگران به جستجو در میان آوار ادامه می‌دهند و وزارت «انتظار دارد تعداد تلفات در ساعات آینده افزایش یابد.»