به گزارش اکوایران به نقل از میدل‌ایست‌نیوز ، نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان، امروز دوشبه، ضمن تسلیت شهادت حسن نصر الله، دبیرکل حزب الله، گفت که اسرائیل، به اراضی لبنان و غیرنظامیان تجاوز می‌کند و این جنایت ها را با کمک امریکا با تمام ظرفیتش مرتکب می شود.

نعیم قاسم با اشاره به اینکه اگر اسرائیل گمان می‌کند، اصرارش به توحش، می‌تواند هدفش را محقق کند، متوهم است، گفت که جنایت پیجر و سایر جنایت‌های رژیم صهیونیستی، کوه را تکان می‌داد اما ما ادامه می‌دهیم و ثابت قدم هستیم.

نعیم قاسم گفت که مقاومت به مسیر خود و حزب الله به تحقق اهدافش و میدان جهادش ادامه می‌دهد.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان در اولین اظهاراتش پس از ترور حسن نصر الله، گفت که حزب الله به پشتیبانی از غزه در دفاع از فلسطین ادامه می دهد.

نعیم قاسم گفت که می‌دانیم این نبرد طولانی است و ما آماده مقابله با هر احتمالی هستیم و از این نبرد پیروز بیرون خواهیم آمد.

وی تصریح کرد که این مصیبت سنگین است اما ما مطمئنیم دشمن نمی‌تواند هدفش را محقق کند و ما از این نبرد پیروز بیرون خواهیم آمد.

نعیم قاسم با تاکید بر اینکه اسرائیل نمی‌تواند به توانایی های نظامی حزب الله آسیب برساند، گفت که با هر احتمال مقابله خواهیم کرد و در صورت تصمیم اسرائیلی‌ها به ورود زمینی به لبنان، نیروهای مقاومت آماده درگیری زمینی هستند.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان اطمینان داد که در ساختار حزب الله جایگزین‌هایی برای فرماندهان وجود دارد و جایگزین‌های احتیاطی در صورت آسیب دیدن فرماندهان در هر مکانی، آماده هستند.

وی گفت که در اسرع وقت دبیرکل حزب الله را براساس سازوکار موجود در حزب انتخاب خواهیم کرد.