تلگراف: ترامپ ممکن است پس از انتخابات خواستار توافق جدیدی با ایران شود.

به گزارش اکوایران، روزنامه تلگراف به‌نقل از منابع نزدیک به ترامپ مدعی شده که رئیس‌جمهور آمریکا احتمالاً پس از انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره، توافق فعلی با ایران را کنار می‌گذارد و به‌دنبال توافقی جدید خواهد رفت.
به‌گفته این منابع، ترامپ برای مهار فشارهای اقتصادی و حفظ موقعیت جمهوری‌خواهان در انتخابات، به توافق کنونی با ایران نیاز داشته است.
تلگراف می‌گوید بازگشایی تنگه هرمز و دستیابی به تفاهم با تهران، نگرانی بخشی از جمهوری‌خواهان را کاهش داده.
با این حال، برخی جمهوری‌خواهان و مقامات صهیونیست از مفاد تفاهم اخیر با ایران انتقاد و آن را امتیازدهی به تهران توصیف کرده‌اند.