به گزارش اکوایران- قیمت دلار آمریکا بعد از 6 هفته نزولی در هفته اخیر به سمت بالا حرکت کرد. متوسط قیمت دلار متشکل در هفته گذشته 24 هزار و 587 تومان بود. قیمت دلار متشکل در هفته اخیر 2.3 درصد رشد کرد و با ورود به کانال 25 هزار تومان روی 25 هزار و 163 تومان قرار گرفت. تغییرات قیمت دلار سنا نیز مثبت بود. قیمت دلار سنا در هفته گذشته 24 هزار و 838 تومان گزارش می‌شد و در هفته اخیر به 25 هزار و 398 تومان رسید.

a

قیمت هفتگی یورو متشکل و سنا رشد کرد

یورو متشکل و سنا نیز مانند دلار در هفته اخیر تغییراتی مثبت را به ثبت رساندند. قیمت یورو متشکل در هفته گذشته 28 هزار و 403 تومان بود و در هفته گذشته با ثبت رشد 1 درصدی روی 28 هزار و 693 تومان ایستاد. قیمت یورو سنا هم که در هفته گذشته 28 هزار و 710 تومان گزارش می‌شد، در هفته اخیر به 28 هزار و 975 تومان رسید.

b

قیمت دلار ناپایدار نشد

با وجود افزایش قیمت دلار در هفته اخیر به نظر نمی‌رسید بازار ناپایدار شده باشد. فعالان بازار همچنان احتمال بالایی برای حصول توافق قائل بودند و احتمالا نوسانات صعودی قیمت بخشی از روند طبیعی بازار بود. از طرفی بخش قابل توجهی از اثر تواق احتمالی طی هفته‌های اخیر در بازار تخلیه شده بود و به اعتقاد برخی قیمت دلار به کف رسیده بود، از این رو نوسان صعودی قیمت دور از انتظار نبود.