به گزارش اکوایران، انریکه مورا در سفری که از ایران به آمریکا داشت حامل پیشنهادات ایران برای حل مسائل باقی مانده به آمریکا بود. که عدم پاسخ از جانب آمریکا باعث افزایش فضای بدبینی نسبت به حصول توافق شده است و محدوده نوسانی دلار را نسبت به ابتدای اسفند بالاتر برده است.

دلار که صبح امروز تا محدوده ۲۸۱۳۰ تومان پیشروی کرده بود بعد از کنفرانس مدیر امور بین المللی بانک مرکزی درباره توافق اولیه  برای آزادسازی پول های بلوکه شده ایران تا مرز ۲۸ هزار تومان عقب نشینی کرد. مدیر امور بین الملل بانک مرکزی از افزایش درآمدها و دسترسی به آنها به خاطر افزایش  قیمت نفت صحبت کرد.

یورو در بازار آزاد امروز در مرز قیمتی ۳۰ هزار تومان معامله شد.

دلار هرات که صبح امروز تا محدوده ۲۷۳۳۰ تومان پیشروی کرده بود با ۲۰۰ تومان کاهش در قیمت ۲۷۱۳۰ تومان در عصر امروز معامله شد.

بازار متشکل  از آذرماه سال گذشته وارد فاز نزولی شد و در ادامه، اول اسفند سال قبل به کمترین میزان خود در قیمت ۲۴۱۷۸ تومان رسید.

قیمت دلار امروز یکشنبه در بازار متشکل ۲۵۳۴۵ تومان بود که حدود ۱۱۶۰ تومان از اول اسفند بیشتر است. قیمت دلار در بازار متشکل به محدوده  سقف قیمتی بهمن ماه رسیده است.

سکه امامی که امروز صبح با افزایش قیمت دلار در محدوده پله چهارم کانال سیزده میلیونی معامله میشد. با کاهش قیمت دلار  در قیمت ۱۳ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان در بازار طلا معامله شد. حباب سکه امامی در محدوده ۳۷۰ هزار تومان قرار دارد.

حباب نیم سکه و ربع سکه خلاف جهت سکه امامی در حال کاهش است.حباب نیم سکه امروز کانال ۸۰۰ هزار تومانی را ترک کرد و در محدوده ۷۹۰ هزار تومان قرار گرفت.

هر گرم طلای هجده عیار امروز در قیمت یک میلیون و ۳۱۸ هزار تومان به فروش رسید.