به نظر می رسد اصلاح قیمت دلار در روز گذشته و عدم توان برای شکست مرز ۳۲ هزار تومانی، پیامکی از سوی بازارساز به معامله گران ارزی بود که به راحتی اجازه نمی دهد، وضعیت مذاکرات هسته ای، روند دلار در بازار داخلی را تحت تاثیر قرار دهد. برخی فعالان باور داشتند که پایان غیرمنتظره مذاکرات هسته ای موجب شده بود که نوسان گیران در بازار پشت خطی، قیمت دلار را بالا بکشند و بازارساز سعی کرد با قدرت نمایی نشان دهد که این گروه نمی‌توانند قیمت دلار را تحت تاثیر قرار دهند و مدیریت اوضاع هم چنان در دست بازارساز ارزی است. 

با این حال، برخی تحلیل گران باور دارند که معامله گران نمی‌خواهند پیش از مشخص شدن نتایج نهایی مذاکرات هسته‌ای، ریسک زیادی کنند و همین موضوع موجب شد که قیمت دلار از مرز ۳۲ هزار تومانی عبور نکند. 

با توجه به رفت  و برگشت قیمتی دیروز می توان گفت که معامله گران در روز جاری نیز حداقل تا زمانی که محدوده مجازی از دلار شکسته نشود، با احتیاط رفتار خواهند کرد. خط قرمز حمایتی بازار محدوده ۳۱ هزار و ۲۰۰ تومانی است و مقاومت بزرگ ماه های اخیر دلار محدوده ۳۲ هزار و ۲۰۰ تومان بوده است. معامله گران نسبت به این دو محدوده حساس هستند و بر اساس واکنش اسکناس آمریکایی به آن ها، رفتار خود را تنظیم خواهند کرد.