به گزارش اکوایران و به نقل از اقتصادنیوز ؛ بیت کوین در حال حاضر با افت بیش از دو درصدی در حدود قیمت 23400 دلار معامله می شود. بازدهی هفتگی آن هم بیش از 2 درصد است.

طی شبانه روز گذشته بیش از 25 میلیارد دلار بیت کوین معامله شده و ارزش بازار این ارز 453 میلیارد دلار است.

وبسایت newsbtc به عنوان یکی از مراجع تحلیلی بازار ارزهای دیجیتال در تحلیلی که امروز از بیت کوین منتشر کرده نوشته که حمایت های اصلی این ارز 23600 و 23500 دلار هستند. البته قیمت به تازگی از این نرخ ها پایین تر رفته و ممکن است دوباره به بالای آن بازگردد و فعلا نمی توان این حمایت ها را از دست رفته دانست. مقاومت های اصلی هم 24000 ، 24200 و 24500 دلار هستند.

البته در حالی که بیت کوین اخیرا رفتار صعودی از خود نشان داده، وبسایت گلسنود به عنوان یکی از مراجع آماری بازار ارزهای دیجیتال گزارش داده که دارندگان بلندمدت بیت کوین به تازگی رفتار خود را از تجمع به توزیع تغییر داده اند که این به معنای عرضه بیت کوین های این دسته از سرمایه گذاران است.

اتریوم میانگین های 20، 50 و 100 روزه را شکست

اتریوم گرچه امروز تغییرات خاصی نداشته اما قیمت آن دوباره به بالای 1700 دلار بازگشته و هم اکنون در حدود قیمت 1720 دلار معامله می شود.

بازدهی هفتگی اتریوم به 9 درصد رسیده که بازدهی خوبی محسوب می شود. اتریوم با ارزش بازار 214 میلیارد دلار، طی شبانه روز گذشته بیش از 15 میلیارد دلار معامله شده است.

در حال حاضر این آلت کوین که بزرگ ترین آلت کوین بازار محسوب می شود میانگین های 20، 50 و 100 روزه را به بالا شکسته که این موضوع از نظر معامله گران می تواند نوید رشد آینده آن باشد.

رشد 5 درصدی زی کش در روز منفی آلت کوین ها

امروز اکثر آلت کوین ها منفی هستند. اما تعداد کمی از آن ها نیز رشد کرده اند. زی کش با رشد 5 درصدی مثبت ترین آلت کوین در فهرست 50 ارز برتر بازار است. دوج کوین هم رشد بسیار جزئی داشته است.

اما در میان نمادهای منفی، بیشترین افت مربوط به فایل کوین است که کاهش قیمت 9 درصدی را ثبت کرده. یونی سواپ هم 8 درصد افت کرده و تتا نتورک، کوانت و آوالانچ نیز 7 درصد کاهش قیمت داشته اند.

در مقیاس هفتگی بهترین عملکرد را فلو دارد که 59 درصد بازدهی به خریداران خود داده است. نیر پروتکل، زی کش، آوالانچ، کوانت و چین لینک هم طی یک هفته گذشته بیش از 20 درصد رشد کرده اند.

رشد 77 درصدی ارزش معاملات

ارزش بازار ارزهای دیجیتال نسبت به دیروز تقریبا 1.5 درصد کاهش یافته و به عدد 1.12 تریلیون دلار رسیده است. اما ارزش معاملات رشد 77 درصدی را به ثبت رسانده و طی شبانه روز گذشته 92 میلیارد دلار معامله انجام شده است.

ارزش معاملات دیفای 15 میلیارد دلار و ارزش معاملات استیبل کوین ها 89 میلیارد دلار بوده است.