مهدی چمران در حاشیه برگزاری هفتاد و نهمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران، در ارتباط با برگزاری جشن عید غدیر(مهمانی 10 کیلومتری) از چهار راه ولیعصر تا پارک وی، اظهار کرد: ضمن تبریک عید سعید غدیر این مراسم را که مراسمی ارزنده و قابل توجهی بود.

 وی با اشاره به اینکه پیش بینی می شد در فرایند برگزاری چنین مراسمی دچار مشکلاتی در حوزه ترافیکی شویم، گفت: البته اگر پیش از این مسئولان برگزار کننده توصیه ها را به خانواده ها می کردند شاید کمتر دچارچنین ترافیکی می شدیم اما به هر ترتیب اکثر خانواده ها تمایل داشتند با وسایل شخصی به محل مراسم بیایند و به تبع شاهد چنین ترافیکی بودیم.
 رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه قاعدتا ظرفیت شهرداری تهران در حوزه اتوبوس و تاکسی و مترو در چنین ایامی پاسخگو نخواهد بود، گفت: میزان استقبال از سوی شهروندان در این مراسم بسیار زیاد بود. اما به هر ترتیب می توانستیم کمی از بار ترافیک بکاهیم. 
چمران همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا شهردار منطقه 15 آزاد شده است یا خیر، گفت: روز گذشته شهردار منطقه 15 دو مراسم را در منطقه خود برگزار کرده و قاعدتا آزاد شده است. 
وی در پاسخ به این پرسش که آخرین وضعیت پرونده شهردار منطقه 15 به کجا انجامید، گفت: در این مسئله نیز اطلاعی ندارم و باید از طریق قوه قضاییه پیگیری شود.