یا وقتی غارهای آکواریوم را جستجو می‌کنید به شهرها و مناطقی می‌رسید که خارج از ایران هستند و آرزو می‌کنید ای کاش فرصتی فراهم شود تا بتوانید به این مکان‌ها سفر کنید و خاطراتی نو را در زندگی خود رقم بزنید. حالا اما می‌خواهیم کمی دربارۀ دهکدۀ تفریحی توریستی گنجنامه و امکانات آن صحبت کنیم و بگوییم که چگونه می‌توانید امکانات این منطقۀ نمونۀ گردشگری را در جستجوی گوگل با سایر مناطق مشابه مقایسه کنید تا بتوانید برای سفر انتخاب درستی داشته باشید.

اول اینکه ببینیم منطقۀ نمونۀ گردشگری دهکدۀ گنجنامه چه امکانات رفاهی برای گردشگران دارد. برای اینکار بهتر است اول به سایت دهکدۀ گنجنامه مراجعه کنید، بعد از اینکه دقیق تمام بخش‌ها را خواندید شروع به مقایسه با جاهای مشابه کنید.

اول تله کابین را جستجو کنید. ببینید در کجای ایران و در چه مناطقی تله کابین داریم. بعد با جستجو کردن در تصاویر ببینید هر کدام از این تله کابین‌ها برای رسیدن به مقصد از چه مسیری تردد می‌کند، یعنی ببینید که چشم‌انداز تله کابین گنجنامه با سایر تله کابین های کشور چه تفاوت‌هایی دارد. بعد بر اساس سلیقۀ محیطی خود انتخاب کنید که کدام منظره‌ها برای شما جذاب است و حال شما را خوب می‌کند.

دومین نکته‌ای که می‌توانید جستجو کنید اقامتگاه‌های کوهستانی یا ویلاهای کوهستانی است. این دو عبارت را می‌توانید در گوگل جستجو کنید و البته کلمۀ ایران را هم به آن بیافزایید. هر اقامتگاه کوهستانی در ایران باشد حتماً در جستجوی گوگل برای شما خواهد آمد و می‌توانید کیفیت و چشم‌انداز آن را با ویلاهای کوهستانی گنجنامه مقابسه کنید.

اقامتی رویایی در ویلاهای گنجنامه

بانجی جامپینگ یکی دیگر از جذابیت‌های هیجانی دهکدۀ تفریحی توریستی گنجنامه است. حتماً جستجو کنید ببینید بانجی جامپینگ دهکدۀ گنجنامه چه تفاوتی با دیگر بانجی‌ها دارد. اینطور است که می‌توانید عظمت این مرکز گردشگری را دریابید و بدانید که به چه منطقه‌ای با چه امکانات منحصربه‌فردی سفر می‌کنید.

در مورد تیرول و سورتمه ریلی هم باید همین کار مشابه را نجام دهید. جذابیت‌هایی که در این بخش وجود دارد در کمتر جایی می‌تواند برای گردشگر رقم بخورد.

دیوارۀ صخره نوردی گنجنامه هم در نوع خود کم‌نظیر است. افرادی که علاقمند به گردشگری ورزشی هستند، یا هیئت‌های کوهنوردی که می‌خواهند به همدان سفر کنند و علاقمند هستند دیواره‌نوردی هم داشته باشند می‌توانند این بخش از علائق گردشگری‌شان را در دهکدۀ مرتفع کنند.

غارآکواریوم

در دهکدۀ تفریحی توریستی گنجنامه هر خواسته‌ای که گردشگر در قالب خرید، اقامت، حمل‌و‌نقل؛ غذا، و ... داشته باشد تامین می‌شود و می‌تواند چند روز اقامت آرام و به دور از هیاهو در این منطقه و دامنۀ الوند داشته باشد.

دهکدۀ تفریحی توریستی گنجنامه به خاطر احترام به گردشگر، و به خاطر رعایت موارد استاندارد در تمام سطوح خدمات، طی ده سال گذشته دو بار حائز رتبۀ کارآفرین برتر در حوزۀ گردشگری شده است. بر همین اساس تمام تلاش مدیران و دست‌اندرکاران مجموعۀ گردشگری گنجنامه بر این استوار است که گردشگر ساعات بیشتری در همدان بماند و باعث ایجاد یک زنجیرۀ اقتصادی شود که سود آن هم به گردشگر برسد و هم به جامعۀ پیرامونی استان همدان، چرا که در این صورت می‌توان ادعا کرد توسعۀ پایدار در بخش گردشگری همدان در حال وقوع است. 

سایت گنجنامه : www.ganjname.com

اینستاگرام : @ganjnamehvillage