یکی از موارد مهمی که هنگام خرید بلیط هواپیما ارزان یا به‌طور‌کلی بلیط‌ها باید به آن توجه کرد، امکان استرداد بلیط‌ها است. در این‌مقاله می‌خواهیم این‌سوال را بررسی کنیم که آیا بلیط لحظه آخری را می‌توان کنسل کرد؟ اگر امکان این‌موضوع وجود دارد، چگونه باید بلیط‌های لحظه آخری را کنسل کنیم؟

دلایل مختلفی می‌توانند باعث کنسلی بلیط‌های ما شوند. همیشه برای همه سفر‌های خود برنامه‌های جایگزین و احتمال کنسلی را در‌نظر داشته باشید. بلیط‌های لحظه آخری معمولا فاصله زمانی زیادی تا روز پرواز ندارند. اما در همین فاصله نزدیک نیز ممکن است برنامه‌های افراد زیادی تغییر کند و بخواهند سفر خود را لغو یا جا‌به‌جا کنند. اتفاقا برای سفر‌های لحظه آخری شما زمان زیادی برای فکر درباره همه موضوعات ندارید.

همین موضوع می‌تواند دلیلی برای این باشد که شما بخواهید سفر خود را به دلایل خاصی کنسل کنید. اما سوال این‌جاست که آیا سفر‌های لحظه آخری را می‌توان کنسل کرد؟ برای کنسلی سفر‌ها و بلیط‌های لحظه آخری چه شرایطی وجود دارد؟ در این‌مقاله به این‌سوال پاسخ می‌دهیم و به شما خواهیم گفت چگونه باید بلیط‌های لحظه آخری خود را کنسل کنید. موضوع را با توضیح کوتاهی درباره بلیط‌های لحظه آخری آغاز می‌کنیم.

بلیط لحظه آخری هواپیما

اگر بخواهید در هزینه‌های جا‌به‌جایی خود صرفه‌جویی کنید یکی از راه‌های ساده، خرید بلیط هواپیما چارتر یا بلیط‌های لحظه آخری است. در این‌مقاله درباره بلیط‌های لحظه آخری و نحوه کنسلی آن‌ها صحبت می‌کنیم. اگر دوست دارید درباره انواع دیگر بلیط‌ها مانند بلیط چارتر اطلاعات بیشتری داشته باشید، سری به سایت علی بابا بزنید. اگر به سایت علی بابا برای خرید بلیط هواپیما مراجعه کنید، متوجه خواهید شد اصطلاحات خاصی برای بلیط‌های هواپیما وجود دارد.

چطور بلیط لحظه آخری را کنسل کنم؟

یکی از این‌اصطلاحات بلیط‌های لحظه آخری هستند. معمولا بلیط‌های لحظه آخری را با عنوان بلیط هواپیما ارزان نیز می‌شناسند. شما با خرید بلیط‌های لحظه آخری همه خدمات مسافران دیگر را دریافت می‌کنید اما زمان کم‌تری برای آماده‌شدن قبل از سفر دارید. این‌که چقدر تا لحظه پرواز وقت داشته باشید، به شانس و بلیطی که پیدا می‌کنید، بستگی دارد. سایت علی بابا یکی از بهترین گزینه‌های برای خرید بلیط‌های لحظه آخری است.

آیا بلیط لحظه آخری را می‌توان کنسل کرد؟

یکی از مهم‌ترین مواردی که هنگام خرید بلیط هواپیما چارتر یا دیگر انواع بلیط‌ها باید به آن دقت کنید، قوانین و مقررات بلیط هستند. سایت علی بابا اطلاعات و جزئیات دقیقی را درباره بلیط‌ها د‌راختیار شما قرار می‌دهد. قبل از خرید نهایی باید درباره قوانین، اطلاعات کاملی داشته باشید. اگر دوست دارید درباره قوانین کنسلی و جا‌به‌جایی بلیط بدانید، این‌قسمت کمک زیادی به شما می‌کند. هنگامی که بلیط لحظه آخری و بلیط هواپیما ارزان می‌خرید، یکی از موضوعات مهم برای شما امکان استرداد بلیط است.

این مطلب را هم بخوانید: کدام اتاق هتل لاله برای شما مناسب تر است؟

معمولا استرداد بلیط‌های لحظه آخری سخت‌تر از بلیط‌‌های معمولی و سیستمی است. اما نگران نباشید بلیط‌های لحظه آخری را نیز می‌توانید کنسل کنید. معمولا با خرید بلیط هواپیما چارتر اماکن لغو آن‌ها را ندارید ولی سایت‌های معتبری مانند علی بابا به شما امکان استرداد بلیط‌های لحظه آخری را می‌دهند. در قسمت بعد درباره نحوه کنسلی بلیط‌های لحظه آخری صحبت خواهیم کرد.

اگر دوست دارید درباره لغو و کنسلی بلیط‌های لحظه آخری اطلاعات بیشتری داشته باشید، حتما ادامه مقاله را مطالعه کنید.

چطور بلیط لحظه آخری را کنسل کنم؟

چطور بلیط لحظه آخری را کنسل کنم؟

حال که می‌دانید بلیط‌های لحظه آخری امکان لغو دارند، بهتر است نحوه کنسل کردن آن‌ها را نیز بلد باشید. یکی از اولین مواردی که برای خرید بلیط لحظه آخری باید بدانید این است که بهتر است بلیط خود را از سایت‌ها و شرکت‌های معتبر بخرید. بسیاری از موارد ممکن است امکان لغو بلیط‌های لحظه آخری را نداشته باشند.

یکی از بهترین سایت‌ها برای خرید بلیط انواع وسایل نقلیه از‌جمله بلیط لحظه آخری هواپیما، سایت علی بابا است. علی بابا کاربران زیادی دارد که از آن بلیط هواپیما می‌خرند. پشتیبانی عالی سایت به شما در همه مراحل خرید و لغو بلیط کمک می‌کند و شما نیازی به نگرانی درباره موضوعات مختلف ندارید. البته با وجود همه این‌موارد شما باید حتما قبل از خرید بلیط قوانین لغو و استرداد را کامل مطالعه کرده باشید. ادامه متن را به نحوه استرداد بلیط لحظه آخری و قوانین آن اختصاص می‌دهیم.

معمولا شما باید بلیط‌های لحظه آخری را تا 24 ساعت قبل از پرواز پس داده و پول خود پس بگیرید. البته دقت داشته باشید زمان باقی‌مانده تا پرواز تاثیر زیادی در میزان مبلغ جریمه شما دارد. کنسل بلیط‌های لحظه آخری از طریق سایت علی بابا کار آسانی است. کافی است وارد حساب کاربری خود شده و گزینه‌های مربوط به این‌موضوع را دنبال کنید.

هنگام ورود به حساب کاربری و قسمت بلیط‌های خریده‌شده، روی بلیطی که قصد لغو آن را دارید، کلیک کنید. گزینه استرداد بلیط به شما نمایش داده می‌شود. شما از قوانین کنسلی از قبل اطلاع دارید. کافی است اطلاعاتی که سایت از شما می‌خواهد را وارد کرده و مسیر لغو بلیط را دنبال کنید. همه اطلاعاتی که نیاز دارید هنگام کنسلی به شما نمایش داده می‌شود.