هر کدام از این کارخانه‌ها نیز دارای استانداراهای خاص خودشان برای ساخت میلگرد هستند که باعث می‌شود تا کیفیت‌های متفاوتی را نسبت به یکدیگر داشته باشند. در ادامه این مقاله قصد داریم تا بهترین کارخانجات میلگرد در ایران را به شما معرفی کنیم

قیمت میلگرد های کارخانجات معتبر

البته قبل از اینکه بخواهیم به سراغ معرفی این کارخانه برویم، بهتر است بدانید که دلایل زیادی وجود دارند که می‌توانند بر روی خرید میلگرد تاثیر بگذارند که یکی از آنها مربوط به همین کارخانه تولید کننده می‌شود.

چون همانطور که در مقدمه هم توضیح دادیم، هر کدام از کارخانه‌ها از استانداردهای مختلفی برای ساخت میلگرد استفاده می‌کنند که باعث می‌شود تا کیفیت‌ها متفاوتی را نسبت به یکدیگر داشته باشند. درنتیجه باعث می‌شود تا در مقایسه با یکدیگر، دارای قمیت‌های مختلفی باشند.

میلگرد آجدار شاهین بناب

کارخانه شاهین بناب، فعالیت خودش را از سال 1383 و در شهر بناب شروع کرد. این کارخانه در زمینه تولید میلگردهای آجدار با گرید A2 و A3 و همچنین در سایزهای 8 میلی‌متر الی 32 میلی‌متر فعالیت می‌کند. برای اینکه مطمئن شوید میلگردهای مدنظر شما از همین کارخانه هستند، کافی است که به دنبال BS-CT بر روی میلگردها باشید.

میلگرد آجدار آناهیتا گیلان

کارخانه آناهیتا گیلان اگر بهترین شرکت تولید کننده میلگرد در شمال نباشد، دومی را هست. این کارخانه در مقایسه با بقیه کارخانه‌های تولید میلگرد، عمر کمتری دارد که یعنی فعالیت خودش را از سال 1392 شروع کرده.

این کارخانه همانطور که از اسمش هم مشخص است، در شهر رشت تاسیس شده و عمده میلگردهایی که تولید می‌کند در نوع ساده و آجدار است که بر اساس استانداردهای مختلف، سایزهای میلگردهایش را مشخص می‌کند.

میلگرد آجدار ابهر

میلگرد آجدار ابهر

کارخانه ابهر که آن را با اسم کارخانه میلگرد سیادن ابهر هم می‌شناسند، فعالیت خودش را از سال 1385 آغاز کرده که هدف خودش را بر روی تامین میلگردهای کشور ایران گذاشته بود. اکثر میلگردهایی که این کارخانه تولید می‌کند در نوع آجدار و گرید A2 و A3 است. همچنین میلگردهای این شرکت در سایزهای 8 میلی‌متر الی 28 ملی‌متر است.

هر شرکتی، نام برند خودش را به اختصار بر روی محصولات فولادی خودش درج می‌کند. آرم شرکت سیادن ابهر نیز به صورت KFA TC بر روی محصولات فولادی‌اش درج شده است. جهت مشاهده خرید میلگرد آجدار ابهر کلیک کنید.

میلگرد آجدار فایکو

کارخانه فایکو که آن را با اسم دیگری به نام کارخانه البرز ایرانیان نیز می‌شناسند. این کارخانه یکی از برترین تولید کنندگان میلگرد در ایران به شمار می‌رود که فعالیت خودش را از شهر ساری آغاز کرده و در کنار آناهیتا گیلان، جزو برترین تولید کنندگان میلگرد در شمال کشور به شمار می‌رود. اکثر میلگردهای این شرکت در نوع آجدار و در گرید A3 است؛ همچنین سایز میلگردهای این شرکت نیز از 8 میلی‌متر تا 32 میلی‌متر است.

میلگرد آجدار کاشان

این کارخانه در ابتدا با نام فراب کویر فعالیت می‌کرد که فعالیت خودش را نیز از سال 1379 آغاز کرده بود. ولی بعد از مدتی، نامش به فولاد کویر کاشان تغییر پیدا کرد که الان نیز با همین نام فعالیت می‌کند. فعالیت‌های این شرکت در زمینه تولید میلگرد آجدار، از سال 1381 شروع شد که تقریبا از سال 1386 یعنی 5 سال بعد، توانست محصولات خودش را به صورت رسمی و با نام برند خودش، وارد بازار کند.

میلگرد آجدار میانه

کارخانه میانه

کارخانه میانه یکی دیگر از برترین کارخانه‌های تولید میلگرد در ایران به شمار می‌رود که فعالیت خودش را از سال 1379 و از استان تبریز شروع کرد. امروزه این شرکت به حدی پیشرفته کرده که آن را با عنوان بهترین کارخانه برای تولید میلگردهای ساده و ساختمانی می‌شناسند. محصولات این کارخانه در سایزهای 8 میلی‌متر الی 32 میلی‌متر است که همچنین توانایی آن را دارند که میلگردهای خودشان را در هر گریدی طراحی کنند.

جهت مشاهده قیمت میلگرد آجدار میانه کلیک کنید.

https://tehran-ahan.com/product-category/miane-ribbed-round-bar/

میلگرد آجدار نیشابور

اکثر فعال در حوزه آهن آلات، این کارخانه را با نام میلگرد نیشابور می‌شناسند. ولی نام اصلی این کارخانه کارخانه فولاد خوزستان است که فعالیت حرفه‌ای خودش را در زمینه ساخت میلگرد، از سال 1381 شروع کرد.

این کارخانه توانایی ساخت انواع میلگرد در سایزهای 8 میلی‌متر الی 32 میلی‌متر را دارد. همچنین محصولاتی که در شرکت میلگرد نیشابور تولید می‌شود، همگی بر اساس استاندارد ملی 3132 هستند.

میلگرد آجدار کاوه تیکمه داش

کارخانه تیکمه داوش در شهر تبریز واقع شده که یکی از جوان‌ترین کارخانه‌هایی است که در حوزه میلگرد فعالیت می‌کند که یعنی فعالیت خودش را از سال 1391 آغاز کرده. این شرکت توانایی تولید میلگرد در گریدهای A1، A2، A3 و A4 را دارد که همچنین میلگردهای خودش را در سایزهای 8 میلی‌متر الی 24 میلی‌متر تولید می‌کند.

میلگرد آجدار جهان فولاد غرب

کارخانه جهان فولاد غرب، همانطور که از اسمش هم مشخص است، یکی از واحدهای تولیدی در غرب کشور به شمار می‌رود که فعالیت خودش را از استان کرمانشاه و از سال 1393 آغاز کرد. شرکت جهان فولاد غرب توانایی ساخت میلگردهای با سایز 12 میلی‌متر الی 25 میلی‌متر را دارد که محصولاتش نیز در گریدهای A4، A3 و A2 انجام می‌شود. همچنین کلیه میلگردهای این کارخانه بر اساس استانداردهای 3132 می‌باشد.