▪️مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت داروسازی ابوریحان، دوشنبه ۲۶ تیرماه با حضور دکتر نکوئی‌نیا، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین به‌عنوان رئیس مجمع و ۸۴ درصد از سهامداران برگزار شد.

▪️در ابتدای این مجمع دکتر زهرا قلن‌بر، مدیرعامل شرکت ابوریحان ضمن ارائه گزارش عملکرد سال مالی ۱۴٠١، گفت: با کمک همکاران و لطف خدا موفق شدیم سال پربرکتی را رقم بزنیم که ماحصل آن سود خالص ۳۱ درصدی و کاهش نسبت هزینه‌های مالی به فروش تا ۸ درصد است.

▪️وی همچنین با اشاره به اینکه هم‌اکنون تمام ۱۰ خط تولید ابوریحان در حال فعالیت است، گفت: در سالی که گذشت از سه خط جدید نازال اسپری، ویال تزریقی انسانی و ویال ۲۵۰سی‌سی دامی بهره‌برداری کردیم که منجر به صدور پروانه بهره‌برداری جدید با ۵۸درصد افزایش ظرفیت تولید شد.

▪️زهرا قلن‌بر با اشاره به رشد ارزش بازار سهام «دابور» به میزان ۷۰درصد، افزود: اخذ مجوز دانش‌بنیانی از سوی معاونت علمی ریاست‌جمهوری، تجهیز انبار دارویی، بازآرایی سبد محصولات، رشد فروش در ضمن کاهش میزان تخفیفات تا ۵/۵ درصد از دیگر دستاوردهای داروسازی ابوریحان در سال گذشته بود.

مجمع

قدردانی مدیرعامل هلدینگ دارویی تامین از مدیرعامل، هیات‌مدیره و کارکنان ابوریحان

▫️مدیرعامل داروسازی ابوریحان ضمن اعلام برنامه‌های جاری شرکت در سال ۱۴۰۲، تعدادی از آن‌ها را به شرح زیر اعلام کرد:

-تکمیل سبد ویال انسانی، اخذ پروانه‌های جدید و ورود به بازار

-تکمیل سبد دارویی نازال اسپری، اخذ پروانه‌های جدید و ورود به بازار

-ثبت و توسعه محصولات دانش بنیان و ارتقای سطح

-توسعه صادرات در بازارهای جدید

-نوسازی ماشین‌آلات شامل دستگاه آب‌ساز و کپسول پرکنی

▫️دکتر منصور نکویی‌نیا، مدیرعامل شرکت دارویی تامین نیز در این مجمع، ضمن تایید فعالیت‌ها و عملکرد شرکت داروسازی ابوریحان، از مدیرعامل، هیات مدیره و کارکنان این شرکت به دلیل دستاوردها و برنامه‌های مناسب قدردانی کرد.

▫️در پایان این مجمع ۹٠ درصد سود قابل تقسیم شرکت معادل ۲۴۸۹ ریال به ازای هر سهم توزیع شد.

قلن بر

مجمع سالیانه