رپرتاژ آگهی: این بار با تولید نرم افزار حسابداری عینک هلو APEX خدمت دیگری به مدیران کسب‌وکارها کرده است. این نرم‌افزار که برای صنف عینک فروشی و عینک سازی طراحی شده است تمام امکانات عمومی برای امور حسابداری را داراست؛ علاوه بر این ویژگی‌های بسیار کاربردی مختص صنف عینک آن را از سایر برنامه‌های حسابداری متمایز کرده است. معرفی انواع عینک طبی و غیرطبی و لوازم جانبی به عنوان کالا، ثبت سفارشات مربوط به خرید، فروش و تعمیر عینک، تهیه گزارش‌های مربوط به موعد تحویل عینک، فاکتورها و ... از جمله امکانات ویژه‌ای است که نرم‌افزار تخصصی صنف عینک در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

نرم افزار حسابداری عینک هلو APEX

چه کسب‌وکارهایی می‎توانند از نرم افزار حسابداری عینک هلو APEX  استفاده کنند؟

نرم افزار حسابداری عینک هلو APEX ویژه مشاغل عینک فروشی‌، عینک سازی و کارگاه‌های ساخت و تعمیر عینک طراحی شده است. این نرم‌افزار با افزودن ابزارهای بسیار کاربردی به شما در ثبت مشخصات فنی کالا، کنترل موجودی و اطلاعات سفارش مشتریان کمک بسزایی می‌کند و عملیات حسابداری را برای کاربران فعال در این حوزه بسیار آسان خواهد کرد. اگر صاحب گالری‌های فروش عینک هستید و یا به ساخت و تعمیر عینک مشغولید و می‌خواهید ثبت قبوض فروش و عملیات مالی و امور مربوط به چک را دقیق‌تر انجام دهید، این نرم‌افزار انتخاب مناسبی برای شماست.

مزایای نرم افزار حسابداری عینک هلو APEX  برای این صنف چیست؟

از نرم افزار حسابداری عینک هلو APEX می‌توان برای کنترل موجودی انواع عینک‌های طبی و غیرطبی و لوازم جانبی گالری استفاده کرد. قابلیت تعریف کالا به همراه مشخصات فنی عدسی‌ها، تعداد فریم و نام قطعات تعمیری باعث می‌شود اطلاعات کاملی از سفارشات ثبت شده داشته باشید. این امکان بروز خطای انسانی را به طور محسوسی کاهش می‌دهد و باعث افزایش سرعت در عملیات فروش می‌شود.

هم‌چنین این نرم‌افزار امکان تعریف بانک و صدور قبض با انواع روش‌های پرداخت را دارد. می‌توانید مبلغ دریافتی به عنوان بیعانه را به صورت نقدی، کارتخوان و ... در فاکتور درج کنید. بعد از ثبت سفارش، روش پرداخت و موعد تحویل سفارش را تعیین و فاکتور را صادر نمایید. قابلیت ارسال پیامک به شما این امکان را می‌دهد که موعد تحویل عینک را به مشتری یادآوری کنید. نرم افزار حسابداری عینک هلو APEX با رابط کاربری ساده‌ای که دارد کار را برای کاربران این حوزه بسیار آسان کرده است.

علاوه بر این، با نرم‌افزار عینک هلو APEX می‌توانید به صورت رایگان به سامانه مودیان مالیاتی (کاملا اختیاری) متصل شوید و چالش‌های احتمالی برای اتصال به سامانه را پشت سر بگذارید.

چه سخت‌افزارهایی امکان اتصال به این نرم‌افزار را دارند؟

صاحبان کسب‌وکارها برای تسریع در عملیات فروش و کاهش خطای انسانی از انواع سخت‌افزارهای فروشگاهی استفاده می‌کنند. قابلیت اتصال نرم‌افزارهای حسابداری به این سخت‌افزارها یک مزیت برای این نرم‌افزارها به شمار می‌رود. نرم افزار حسابداری عینک هلو APEX علاوه بر انجام عملیات حسابداری و امکانات تخصصی، توانایی اتصال به انواع دستگاه‌های مورداستفاده در فروشگاه‌ها را دارد.

صندوق فروشگاهی

صندوق فروشگاهی یک مانیتور است که برای نمایش اطلاعات فروش از آن استفاده می‌شود. با اتصال نرم افزار حسابداری عینک هلو APEX به این صندوق‌ها تمام اطلاعات مربوط به کالا، قبض خرید و فروش، فاکتورها و گزارشات قابل مشاهده است.

دستگاه بارکدخوان

بسیاری از فروشگاه‌ها برای تسریع در پرداخت صورت‌حساب از دستگاه بارکدخوان استفاده می‌کنند. با اتصال نرم‌افزار حسابداری به دستگاه بعد از صدور رسید چاپی، بارکد رسید توسط دستگاه اسکن شده و مبلغ آن در نرم‌افزار حسابداری عینک هلو APEX  نمایش داده می‌شود.

دستگاه کارتخوان

برای کاهش خطا و تسریع در عملیات پرداخت، می‌توانید دستگاه کارتخوان را به نرم‌افزار وصل کنید. با این کار دیگر نیازی نیست مبلغ فاکتور را در کارتخوان وارد کنید. بعد از نمایش مبلغ روی دستگاه کارتخوان، مشتری می‌تواند نسبت به پرداخت آن اقدام نماید.

مودم سیم‌کارتی

ارسال پیامک‌های اطلاع‌رسانی به مشتری باعث می‌شود زمان تحویل کالا را به او یادآوری کرده و مشتری را از تخفیفات ویژه باخبر کنید. این کار در افزایش رضایت مشتری بسیار موثر است و او را به مشتری وفادار تبدیل می‌کند. نرم‌افزار حسابداری عینک هلوAPEX  این امکان را دارد که به جی اس ام مودم یا مودم سیم‌کارتی متصل شود. مودم سیم‌کارتی دستگاهی است که برای ارسال پیامک مورداستفاده قرار می‌گیرد. مودم را به این نرم‌افزار حرفه‌ای متصل کنید و برای مشتریان خود پیامک‌ اطلاع‌رسانی از زمان تحویل عینک و پیام‌های تخفیفات و تبلیغاتی ارسال نمایید.

برخی از امکانات تخصصی نرم افزار حسابداری عینک هلو

افزودن امکانات و ابزارهای ویژه به نرم‌افزار حسابداری عینک هلو APEX کنترل و مدیریت موجودی کالا و عملیات حسابداری را برای مدیران گالری‌های فروش عینک و کارگاه‌های عینک سازی بسیار آسان کرده است. با خرید نرم‌افزار حسابداری هلو APEX قادر خواهید بود از این قابلیت‌ها و امکانات تخصصی بهره‌مند شوید. برخی از امکانات این نرم‌افزار تخصصی عبارت‌اند از:

  • معرفی انواع عینک به‌همراه درج مشخصات فنی، نوع و تعداد فریم

  • معرفی پزشک معالج، تعیین تاریخ معاینه

  • تعیین زمان تحویل عینک و ثبت روش پرداخت بیعانه

  • فاکتور خرید، فروش، ساخت و تعمیر عینک

  • ارسال پیامک اطلاع‌رسانی

  • انواع گزارش‌های مربوط به موعد تحویل عینک، فاکتورها و حواله‌های فروش

  • و ...