با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، صکوک مرابحه شرکت آهنگری تراکتورسازی ایران (سهامی عام) به مبلغ ۴۰۰ میلیارد تومان از طریق بورس اوراق بهادار تهران از روز سه‌شنبه مورخ ۲ آبان در نماد "صاهن۶۷" به مدت سه روز کاری عرضه عمومی خواهد شد.

شرکت ملی سرب و روی ایران با نماد فسرب اعلام کرد به دلیل عدم همکاری اداره بهداشت و اداره کار شهرستان زنجان با توجه به ایراداتی که از طرف این سازمان‌ها گرفته شده بود با وجود تلاش‌های انجام گرفته توسط اعضای هیئت مدیره، تولید این کارخانه متوقف شد. 

شرکت پتروشیمی جم پیلن دلایل افزایش سود عملیاتی در دوره ۶ ماهه منتهی به شهریور ۱۴۰۲ را افزایش نرخ فروش محصولات و بخشی نیز به دلیل کاهش بهای تمام شده محصولات ناشی از کاهش نرخ خوراک عنوان کرده است.

اما شرکت پالایش نفت تبریز(شبریز) در ۶ ماهه تابستان ۱۴۰۲ مبلغ ۴ هزار و ۱۵۲ میلیارد تومان سود ناخالص شناسایی کرده که با افت ۴۴ درصدی نسبت به دوره مشابه سال قبل همراه شده است.

نمادهای زملارد و زنگان نیز از اظهار نظرحسابرس و بازرس قانونی در خصوص افزایش سرمایه خود خبر دادند. زملارد از مبلغ ۸۰ میلیارد تومان به ۱۴۰۲ میلیارد تومان و زنگان از مبلغ ۱۰ میلیارد تومان به ۱۶۰ میلیارد تومان افزایش سرمایه داده‌اند.