به گزارش اکوایران؛ سید مرتضی حسینی معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی از استخدام حدود 5 هزار نفر در این سازمان به صورت پیمانی خبر داد. 

آنطور که سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی اظهار کرده، قرار است پس از برگزاری آزمون استخدامی سراسری، 4 هزار و 902 نفر برای اشتغال در واحدهای بیمه‌ای و درمانی این سازمان در 31 استان کشور به‌صورت استخدام پیمانی جذب شوند. 

به گفته حسینی، سازمان تأمین‌اجتماعی در سال 1402 برای تکمیل و تقویت نیروی انسانی مراکز جدیدالافتتاح و نیز مراکز موجود بیمه‌ای و درمانی خود در سراسر کشور، نیروی انسانی مورد نیاز را از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش جذب می‌کند.

براساس اظهارات سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی، متقاضیان برای شرکت در این آزمون استخدامی از فردا پنج‌شنبه 26 بهمن تا ساعت 24 روز یکشنبه ششم اسفند می‌توانند با مراجعه سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. 

حسینی اظهار کرده که آزمون کتبی استخدام پیمانی سازمان تأمین‌اجتماعی روز جمعه 31 فروردین 1403 به‌صورت همزمان در مراکز استان‌های سراسر کشور از سوی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.

آنطور که سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمین‌اجتماعی اظهار کرده، در مجموع 4 هزار و 902 نفر بعد از برگزاری آزمون و انجام مراحل مصاحبه و گزینش، جذب سازمان تأمین‌اجتماعی می‌شوند که 3 هزار و 560 نفر برای اشتغال در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی و مابقی برای اشتغال در بخش بیمه‌ای این سازمان پذیرفته خواهند شد.

حسینی خبر داده که در بخش درمان حدود 100 پزشک و هزار و 600 پرستار در این فرایند جذب می‌شوند و مابقی ظرفیت این بخش مربوط به سایر مشاغل رسته درمان خواهد بود.

به گفته معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تامین اجتماعی، اطلاعات تکمیلی درباره این آزمون و دفترچه راهنما و منابع آزمون از فردا صبح پنجشنبه 26 بهمن در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir و پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان تأمین‌اجتماعی به نشانی www.tamin.ir در دسترس متقاضیان خواهد بود.

براساس اعلام روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، حسینی تاکید کرده که هرگونه اطلاع‌رسانی در مورد این آزمون صرفاً از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان تأمین‌اجتماعی انجام خواهد شد، همچنین مرکز ارتباط مردمی سازمان تأمین‌اجتماعی نیز با شماره تلفن 1420 به‌صورت شبانه‌روزی در خدمت متقاضیان خواهد بود و به پرسش‌ها و ابهامات احتمالی پاسخ خواهد گفت.