روزنامه «شهروند» در گزارشی صحبت‌های دبیرکل خانه پرستار درباره مهاجرت پرستاران در کشور را تکذیب کرد. عباس عبادی، معاون پرستاری وزارت بهداشت به این روزنامه گفته است: «آمار دقیق و متقنی در این خصوص وجود ندارد. بنابر ادعای همکارانمان در سازمان نظام پرستاری، ماهانه نزدیک به ١٠٠نفر از پرستاران برای دریافت رضایت‌نامه مراجعه می‌کنند که بنابر اذعان کارشناسان الزاما دریافت معرفی‌نامه یا دریافت رضایت‌نامه به منزله خروج از کشور نیست.»

بر اساس آماری که برخی از سازمان‌های رسمی کشور درخصوص مهاجرت همکاران پرستار در سال ١٤٠١داده‌اند، افرادی که با ویزای کار از گروه پرستاری، کشور را ترک کرده‌اند کمتر از ٢٧٠نفر بوده‌اند.

این درحالیست که محمد شریفی مقدم، دبیر کل خانه پرستار دیروز به «خبرآنلاین» گفته بود: «سالانه بیش از ۳ هزار پرستار از کشور مهاجرت می‌کنند اما وزارت بهداشت حتی اندازه همین آمار به کادر درمان اضافه نمی‌کند. طی سال‌های ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۲ قرار شده ۱۲ هزار پرستار استخدام شوند که هنوز این روند تکمیل نشده و هنوز به جذب سالانه ۳ هزار پرستار در سال هم نرسیده‌ایم.»

روزنامه «دنیای اقتصاد» در گزارشی با تیتر «بازار ارز آنلاین‌شاپ» به این پرسش پاسخ داده است که برندهای خارجی چگونه از دیوار داخلی عبور می‌کنند.

سایر روزنامه‌ها هم حواشی تازه شبکه افق درباره تغییر تیم محتوایی برنامه را به صفحه یک خود آورده‌اند.