سفیر روسیه در این گفت‌وگو مدعی شده که ایران و روسیه در یک سنگر هستند و روسیه همیشه از منافع ایران دفاع کرده است. او همچنین تاکید کرده که هیچ وقت از رسانه‌های ایرانی نخواسته بود تا در موضوع حمله به اوکراین از لفظ جنگ استفاده نکنند. 

دارو بی‌سروصدا گران شد 

موضوع افزایش ۳۰ درصدی قیمت دارو در روزهای اخیر هم به تیتر یک چند روزنامه راه پیدا کرده است، درحالیکه بیماران در روزهای اخیر از افزایش قیمت دارو خبر می‌دهند، دولت سیزدهم از طرح تازه‌ای موسوم به «دارویار» رونمایی کرده است. وزیر بهداشت همچنین درباره افزایش قیمت داروها گفته قرار نیست بیماران پول بیشتری پرداخت کنند و این افزایش قیمت را بیمه‌ها جبران می‌کنند. 

وریا، را نسیم حذف نکرده بود 

حذف نام وریا، در برنامه خندوانه شبکه نسیم هم موضوع دیگری است که مورد توجه رسانه‌های ورزشی قرار گرفته است. روزنامه‌ی گل، تیتر «خودسانسوری از ترس سانسورچی» را برای گزارشی با این موضوع انتخاب کرده است. گزارشی که می‌گوید حذف نام وریا دستور صداوسیما نبوده و خندوانه‌ای‌ها خودسر و سلیقه‌ای دست به حذف نام کاپیتان سابق تیم فوتبال استقلال در این برنامه زدند. 

عمل تطبیق جنسیت یکی از بازیگران سینما، ساماندهی دستفروشان و اظهارات تازه بایدن درباره قتل خاشقجی هم از دیگر موضوعاتی هستند که در برنامه کیوسک امروز به آن‌ها پرداختیم.