پیش‌بینی از نحوه واکنش ایران به حمله اسرائیل در رسانه‌های غربی و داخلی مورد بحث است. «نیویورک تایمز» نوشته که ایران برای ایجاد بازدارندگی پاسخ می‌دهد. 

مدیرمسئول روزنامه «جوان» اما در همین راستا، در سرمقاله‌ای با عنوان: «سیلی پشیمان‌ساز راهبردی یا تاکتیکی؟» نوشته است: «پاسخ جمهوری اسلامی به شرارت‌های رژیم‌ صهیونیستی قطعی است، اما کیفیت این «سیلی» را باید در چارچوب راهبرد کلان جمهوری اسلامی ایران جست‌وجو کرد. در سطح راهبردی نوار پیروزی‌های مقاومت همچنان استمرار یافته، پس زمین بازی موفق برای ما در سطح راهبردی تعریف می‌شود. حریف می‌خواهد ما از زمین موفق خود یعنی راهبرد تنازل کرده و به بازی در زمین او یعنی «تاکتیک» تن در دهیم. البته توان تاکتیکی ما نیز قابل اتکاست، در عین حال هوشمندی نظام ایجاب می‌کند که نقطه قوت‌ها حفظ شود.» 

در ادامه کیوسک امروز گزارشی از روزنامه «دنیای اقتصاد» با تیتر: «رشد پایه پولی چطور در مسیر کاهشی قرار گرفت؟» را مرور کردیم. در این گزارش تاکید شده است: «نرخ رشد پایه پولی در ۱۰ماه نخست سال گذشته یک مسیر نزولی را طی کرد و از ۴۵درصد در فروردین ماه به ۳۱.۷درصد در دی ماه رسیده است. بانک مرکزی با انتشار آمارهای پولی و بانکی، تصویر دقیق‌تری از اجزای رشد پایه پولی ارائه کرده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد که بدهی بخش دولتی به بانک مرکزی ناشی از افزایش مخارج و بدهی بانک‌ها به بانک مرکزی ناشی از اضافه‌برداشت دو موتور اصلی رشد پایه پولی بودند.» 

در برنامه امروز، شایعه تغییر وزیر اقتصاد را هم بررسی کردیم.