گمانه‌زنی روزنامه‌ها از جلسه رای اعتماد، نشان می‌دهد که احتمالا دو وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اقبال کمی خواهند داشت. «فرهیختگان» با توجه به تعداد موافقان و مخالفان ثبت‌نامی برای هر وزیر پیشنهادی سرنوشت وزیران پیشنهادی را پیش‌بینی کرده است.

در همین راستا روزنامه «دنیای اقتصاد» هم در گزارشی تاکید کرده: «احمد میدری، وزیر پیشنهادی کار و محمد اتابک، وزیر پیشنهادی صمت نیز احتمالا ناپلئونی یا لب مرزی رأی می‌آورند. البته تا چند روز پیش احتمال عدم رای اعتماد به وزیر کار بالا بود، اما وضعیت میدری در طی چند روز اخیر بهبود یافته است. به نظر می‌رسد چنانچه تا لحظه رأی‌گیری اتفاقی نیفتد، ظفرقندی، وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان و صالحی‌امیری، وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی نتوانند رأی لازم را کسب کنند.»

روزنامه «هم‌میهن» در گزارشی از نفس حاجی‌شریف، دختر ۱۴ساله‌ای نوشته که فیلم درگیر شدن ماموران طرح نور با او در «انصاف‌نیوز» منتشر شد. او جزییات اتفاق روز درگیری را اینطور شرح می‌دهد: «آنقدر همه‌چیز سریع بود که اصلاً نمی‌دانستم دارد چه اتفاقی می‌افتد. من را از موهایم می‌کشیدند، سرم داد می‌زدند و فحش می‌دادند. خب طبیعتاً آدم می‌ترسد و نمی‌داند تصمیم درست چیست. در این حال و احوال، طبیعتاً مقاومت می‌کردم. ماجرای بیرون ون که کاملاً در فیلمی که دیده‌اید، مشخص است ولی وقتی من را بردند داخل، پرتم کردند کف ون. خانمی آمد من را زد، زانویش را گذاشت روی گلوم. محکم می‌زد توی سرم...»

«ایسنا» هم در گزارشی کوتاه خبر داده که ۲۸ زائر پاکستانی در حادثه واژگونی اتوبوسی در یزد کشته شدند.