به گزارش اکوایران، شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس (تپسی) در خصوص دسترسی غیرمجاز به اطلاعات شرکت شفاف‌سازی کرد این شرکت اعلام کرد با ثبت شکایت به پلیس فتا در حال پیگیری موضوع بوده و در حال کمک برای شناسایی افراد سوءاستفاده‌گر است.

 شرکت تولید مواد اولیه الیاف مصنوعی (شمواد) از اصلاح قرارداد اجاره اموال و ماشین‌آلات، تأسیسات و زمین و مستحدثات کارخانه الیاف زاینده‌رود توسط شرکت پلی اکریل خبر داد.

 شرکت توسعه سامانه‌های نرم‌افزاری نگین (توسن) بیان کرد: این شرکت در راستای حفظ ارزش حقوق صاحبان سهام و بر اساس مصوبات هیئت‌مدیره این شرکت از بهمن 1401 به‌تدریج اقدام به خرید تعداد 40 میلیون سهم شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایرانیان با نماد (وگستر) نموده که در تاریخ 11 شهریور میزان سرمایه‌گذاری در سهام این شرکت به بیش از 5 درصد سهم شرکت مذکور رسیده است.

 شرکت کی بی سی اعلام کرد: مزایده فروش یک قطعه زمین فاقد متقاضی خرید بوده است.

 شرکت فولاد افزا سپاهان از تعدیل نرخ دریافتی از قرارداد بریکت سازی آهک از مبلغ 2990 تومان در سال 1401 و با افزایش 19 درصدی به نرخ 3558 ریال بر هر کیلو تا تناژ 40000 تن و مازاد بر آن بالغ بر 7 درصد افزایش به نرخ 3200 ریال و هردو از ابتدای سال 1402 خبر داد.

 شرکت تهیه و تولید خاک نسوز استقلال آباده (کباده) عنوان کرد: پیرو صورت‌جلسه مجمع‌عمومی عادی سالیانه و تصویب انتقال اسناد 4 دستگاه کامیون به نام شرکت حمل‌ونقل معدن خاک نسوز آباده و همچنین مالکیت 98 درصدی شرکت استقلال در شرکت حمل‌ونقل استقلال و اخذ مجوز افزایش سرمایه 200 هزاردرصدی شرکت حمل‌ونقل از محل آورده نقدی و مطالبات، انتقال اسناد 4 دستگاه کامیون انجام گرفت و چون فروش خاک تحویل درب معدن است جهت سهولت در ارسال خاک به مشتریان از طریق شرکت حمل‌ونقل این مهم انجام پذیرفت.

 شرکت داروسازی سبحان انکولوژی (دسبحان) افزایش سود عملیاتی در دوره منتهی به خرداد 1402 نسبت به دوره مشابه سال قبل را ناشی از افزایش تعداد فروش محصولات و افزایش نرخ محصولات مطرح کرده است.

 شرکت پلی اکریل ایران قراردادی (شپلی) از انعقاد قرارداد با شرکت الیاف زاینده‌رود با موضوع اجاره اموال کارخانه شرکت الیاف زاینده‌رود (اکریلیک 2) خبر داد.

 شرکت سرمایه‌گذاری بهمن (وبهمن) اعلام کرد: شرکت فرعی بافکار در نظر دارد ملک خود واقع در تهران تقاطع خیابان شهید رجایی و بزرگراه بعثت را از طریق برگزاری مزایده عمومی واگذار نماید.

 در خصوص آگهی دعوت به مجامع نیز نمادهای دالبر، کیمیاتک و حتاید سهام‌داران خود را به مجمع‌عمومی عادی فوق‌العاده دعوت کردند.