سامانه کدال بورس پایگاه اطلاعات جامع شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس است که به‌ عنوان سازمان اطلاع‌رسانی ناشران نیز شناخته می‌شود. ناشران که همان شرکت‌های عضو بازار مالی بورس، فرابورس و صندوق‌های سرمایه‌گذاری هستند، موظف به ارائه گزارش‌های دوره‌ای ماهانه، سه ماه و سالانه و انتشار اطلاعات موثق در سایت کدال هستند.

نماد های حپترو ، ثشرق ، به همراه نماد اتکاسا به به استناد ماده 16 مکرر / 12 مکرر دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات متوقف شدند. هچنین به نماد کدما فرصت داده شد تا جهت رعایت دستورالعمل پذیرش اوراق بهادار اقدامات لازم را انجام دهد.

نماد تاپکیش از مزایده فروش ساختمان به مساحت 779 متر مربع واقع در شهرک اکباتان در سامانه کدال خبر داده است در همین راستا هم نماد ثمسکن از خرید یک قطعه زمین در شهر مشهد به متراژ هزار و 119  مترمربعی خبر داده است.

نماد غگلستا هم آگهی دعوت به مجمع عمومی فوق العاده دوره 12 ماهه منتهی به 29 اسفند 1401 خود را در سامانه کدال بارگذاری کرد تا اقدامات لازم جهت برگزاری مجمع را فراهم کند.

کطبس از گروه زغال سنگ اقدام به انتشار زمان بندی پرداخت سود نقدی کرده است. همچنین نماد مفاخر از سازمان بورس مجوز تمدید مهلت استفاده از مجوز افزایش سرمایه را دریافت کرد و نماد امید نیز اعلامیه پذیره نویسی عمومی خود را منتشر کرد.

نماد کگل هم از نتایج حاصل از فروش حق تقدم های استفاده نشده خبر داده است و خالص وجوه ناشی از فروش حق تقدم های استفاده نشده را مبلغ 34 میلیارد 400 میلیون تومان ذکر کرده است.