در سامانه کدال شرکت پتروشیمی خراسان بیان داشت افزایش درآمد عملیاتی صادراتی، افزایش قیمت جهانی محصولات و افزایش نرخ ارز از جمله دلایل رشد سود در این شرکت بوده است.

شرکت  کشاورزی و دامپروری فجر اصفهان اعلام کرد افزایش تولید پسته و علوفه، افزایش نرخ فروش شیر از جمله دلایل افزایش سود در دوره اخیر بوده است.

شرکت پتروشیمی شیراز بیان کرد علی رغم افزایش هزینه های تولید عمدتا شامل هزینه های گاز خوراک و سوخت، هزینه های حمل و جانبی صادرات، سود عملیاتی دوره مالی مذکور افزایش 230 درصدی نسبت به دوره مشابه قبل داشت که از عمده دلایل آن افزایش 15 درصدی فروش شرکت نسبت به دوره مشابه قبل می باشد.

شرکت پارس فولاد سبزوار نیز قطعی گاز در زمستان و کاهش قیمت با توجه به شرایط جهانی را علت کاهش سود دانست.

مجتمع صنایع لاستیک یزد عنوان کرد افزایش 42 درصدی میانگین هر کیلوگرم بهای تمام شده کالای فروش رفته که 33 درصد آن ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه مصرفی و مابقی مربوط به افزایش دستمزد و سربار بود و از طرفی افزایش 27 درصدی میانگین نرخ فروش هر کیلوگرم محصول، از عمده دلایل کاهش 55 درصدی سود عملیاتی شرکت در دوره منتهی به آذر ماه 1401  نسبت به دوره مشابه سال مالی قبل می باشد.

شرکت الحاوی دلایل افزایش بیش از 30 درصدی سود عملیاتی نسبت به دوره مشابه سال قبل را اعلام کرد که دلیل اصلی این تغییرات افزایش مقدار فروش شهریور ماه 1401 نسبت به شهریور 1400 و حذف محصولات زیان ده می باشد.

شرکت شوکو پارس در خصوص صورت های مالی خود اظهار کرد دلیل افزایش بیش از 30 درصدی سود عملیاتی شرکت افزایش 75 درصدی فروش و همچنین کنترل هزینه های سربار تولید و سایر هزینه های قابل کنترل از دلایل افزایش 104 درصدی سود عملیاتی شرکت در دوره 9 ماهه سال جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل می باشد.

اما شرکت تهیه و تولید خاک نسوز استقلال آباده از انعقاد قراردادی با شرکت پولادین بنیان البرز مبنی بر خرید کارخانه سنگ شکنی سیار مدل  PC-1202JL خبر داد. بر اساس این قرارداد شرکت پولادین بنیان البرز متعهد گردید طی 60 روز کاری بعد از دریافت مبلغ پیش پرداخت دستگاه سنگ شکن را ساخته و نصب نماید.

شرکت تهیه توزیع غذای دنا آفرین فدک بیان نمود قرارداد تامین غذای مورد نیاز کارکنان شرکت پارس گلایکول در تمام روزهای هفته اعم از روز کاری و تعطیل از تاریخ یک آذر ماه 1401 به مدت یک سال تمدید نموده است.

شرکت پتروشیمی شیراز از تغییر اعضای هیأت مدیره و مدیر عامل خبر داد. 

بر اساس اطلاعیه شرکت فرابورس بازارگردانی نماد معاملاتی «شکام» از روز دوشنبه 3 بهمن ماه آغاز و به مدت 1سال ادامه خواهد داشت. حداقل معاملات روزانه یک میلیون سهم و  حداقل سفارش انباشته 50 هزار سهم خواهد بود.

شرکت سرمایه گذاری توکا فولاد اعلام کرد تغییرات در سود عملیاتی دوره مالی منتهی به 30 آذر ماه 1401 این شرکت ، عمدتا مربوط به افزایش در سود سپرده بانکی حاصل از فروش سهام نسبت به دوره قبل بوده است.

شرکت صنایع شیمیایی کیمیاگران امروز اعلام کرد تغییرات رخ داده در سود بابت افزایش مقداری فروش و ورود محصولات جدید به سبد فروش می باشد.

شرکت قند اصفهان در خصوص زیان ده بودن تصفیه شکر خام و دلایل انجام آن در سال آتی اظهار کرد تصفیه شکر خام در زمان بهره برداری هزینه های ثابت را سرشکن می کند و باعث افزایش و تکمیل ظرفیت می شود. همچنین مقدار ملاس حاصله از تصفیه شکر خام که تقریبا 3 الی 4 ردصد می باشد، متعلق به شرکت بوده و قابل فروش می باشد که با توجه به استانداردهای حسابداری در درآمد ارائه خدمات لحاظ نمی گردد و در سر فصل فروش ملاس ثبت می گردد.

نمادهای تماوند، فسپا، فرویی، قشیر و بنیرو، بزاگرس ،فسوژ، بفجر، غشصفا وامیر دیگر نمادهایی بودند از در خصوص صورت های مالی خود توضیحاتی را ارائه دادند.

شرکت کیسون از ابلاغ قرارداد با شرکت مهندسان مشاور سازه جهت تأمین و اجرای عملیات خاکی آماده‌سازی و بهسازی زمین واحد متانول مجتمع پتروشیمی پاسارگاد شرکت سروش انرژی پایدار خبر داد.

شرکت توسعه صنایع و معادن کوثر بیان داشت در مزایده معادن قروه و خرم آباد متقاضیانی که حد نصاب امتیاز ارزیابی فنی و مالی را در مرحله اول کسب نموده اند، کارگاه شرقی 2 معدن دربچاه آقای حسین اکبری، کارگاه غربی 3 معدن دربچاه شرکت جهاد نصر لرستان و آقای حافظ تقوی، معدن ویهج 3 آقایان سروحی -آریانفر-نوربخش از لحاظ ارزیابی فنی و مالی احراز صلاحیت شده اند.

اما شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی از عدم حضور شرکت کننده در تجدید مناقصه عمومی خرید شیر آلات با برند آلفا لاوال ، جهت استفاده در کارخانه شیر خشک خبر داده است.

شرکت سیمان لار سبزوار از واگذاری 17 درصد سهام شرکت محکم بنای نگین اسرار خبر داد. بر این اساس درصد سرمایه گذاری شرکت سیمان لار سبزوار (سهامی عام) در شرکت محکم بنای نگین اسرار (سهامی خاص-غیر بورسی) از 50/9 درصد به 33/9 درصد (کاهش سرمایه تعهد شده) کاهش یافت.

شرکت نوسازی و ساختمان تهران در خصوص پروژه ها و عملکرد خود شفاف سازی نموده است.

شرکت پتروشیمی اصفهان بیان کرد مراحل اجرایی افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها (طبقه زمین) با توجه به محدودیت‌های موجود در شرکت در حال انجام می باشد. انجام افزایش سرمایه منوط به ارائه گزارش بازرس قانونی، اخذ مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار و موافقت مجمع عمومی فوق العاده بر افزایش سرمایه می باشد

اما در خصوص آگهی دعوت به مجامع نیز نمادهای بمیلا، قیستو سهامداران خود را به مجمع عمومی فوق العاده دعوت کردند.

نماد شستان مجوز افزایش سرمایه 957 درصدی را  از محل آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی به منظور سرمایه گذاری در طرح توسعه احداث کارخانه تولید اوره و امونیاک به تصویب رسانده است. شرکت توسعه سازه فولاد ایرانیان (تسفا) افزایش سرمایه 700 درصدی این شرکت از محل آورده نقدی سهامداران ،سود انباشته ،مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها را به تصویب رساند. شرکت بهمن لیزینگ از تصویب افزایش سرمایه 63 درصدی این شرکت از محل آورده نقدی سهامداران را خبر داد.